miércoles, 27 de noviembre de 2019

MINTZAKIDE.

DAZLANA  Oharrak: – Gogoratu 70 – 90 bitarteko hitz kopurua idatzi behar duzula. – Garbi idatzi eta saiatu letra garbia egiten. MINTZAKIDE EGITASMOA Euskaldun zaharrekin euskaraz aritzeko aukera EMAN IZENA! e-posta: mintzakide@karrikiri.com Egitekoa: e-posta idatzi Euskara ikasten ari zara eta iragarki hau irakurri duzu. Egitasmoan parte hartu nahi duzu. Idatzi iragarkiko helbidera eta informazioa eskatu: • Izena emateko zer egin • Parte hartzeko baldintzak (euskara maila, prezioa, adina...) • Egitasmo honen funtzionatzeko modua.

BASERRITARRA bilaketarekin bat datozen irudiak

8 comentarios:

  1. Kaixo!
    Nik zuen iragarkia irakurri egin dut, eta euskaraz ikasten ari naiz eta egitasmo onetan parte artu nai dut. Nik 5 urtekin asi nintzen euskara ikasten, orain 14 urte ditut. Nik izena emateko zer egin behar dut? Nik uste dut izena emateko udaletxera joan behar dela, beste gauz bat, zenbat ordaindu behar da leku orretara joateko? Nik ez dut diru asko. Nik nire amarekin joan nahi dut.
    Aio.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo!
      Nik zuen iragarkia irakurri egin dut, eta euskaraz ikasten ari naiz eta egitasmo HOnetan parte HArtu nAHi dut. NI 5 urteREkin HAsi nintzen euskara ikasten, orain 14 urte ditut. Nik izena emateko zer egin behar dut? Nik uste dut izena emateko udaletxera joan behar dela .Beste gauzA bat, zenbat ordaindu behar da leku HOrretara joateko? Nik ez dut diru asko. Nik nire amarekin joan nahi dut.

      Eliminar
  2. Kaixo, ni Ruth naiz eta 4.mailako ikaslea naiz. Nik A2 dut eta aurten B1 aprobatu nahi dut. Nik uste dut oso zaila dela. Horretarako zure programa egin nahi dut. Zenbat balio du? 150$ balio badu, nik ez naiz joango oso garestia delako. Proyectua nola funtzionatzen duen? Zenbat ordu egunero? Nora joan behar dut? Eskerrik asko.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, ni Ruth naiz eta 4.mailako ikaslea naiz. Nik A2 dut eta aurten B1 aprobatu nahi dut. Nik uste dut oso zaila dela. Horretarako zure programa egin nahi dut. Zenbat balio du? 150$ balio badu, NI ez naiz joango oso garestia delako. ProIeKtuaK nola funtzionatzen dU? Zenbat ordu EMAN BEHAR DITUGU egunero? Nora joan behar dut? Eskerrik asko.

      Eliminar
    2. ikastaro horrek?
      nola funtzionatzen duen jakin nahi dut.

      Eliminar
  3. Kaixo,
    Ni Lorena naiz eta hamabost urte ditut. Nik 4.mailako ikasten ari naiz. Iaz A2 artu nuen. Aurten B1 aprobatu nahi dut.Horregatik interesatu zait zure programa. Zenbat balio dela ez da problema. Baina non dago zure programa? Nik transporterik gabe nago. Eskerrik asko.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo,
      Ni Lorena naiz eta hamabost urte ditut. NI 4.mailA ikasten ari naiz. Iaz A2 Hartu/LORTU nuen. Aurten B1 aprobatu nahi dut.Horregatik interesatu zait zure programa. Zenbat balio dUEN ez da problema. Baina non dago zure programa? NIK EZ DUT EZ AUTORIK EZ BIZIKLETARIK EZ AUTOBUSIK. NI GARRAIOBIDErik gabe nago. Eskerrik asko.

      Eliminar
  4. Kaixo, ni David naiz eta A2 dut. Nik uste dut euskaraz gehien ahal ulertu dut, eta zure programa oso idea ona dela. Niri kampoa eta mendia asko gustatzen zait, nik jakin nahi duen aktivitateak dauden eta ni nor lo egiteko naiz, nik uste dut nik zuri lagundu diozula kampoan eta animalak, eskerrik asko, zure erantzun espero dut.

    ResponderEliminar