miércoles, 20 de noviembre de 2019

AHOZKOA. Animaliak

Animaliak: gure lagunak?
  • Animaliak gogoko dituzu? bai/ez. ...ditut...........-(e)lako/...eta/ bait-
  • Etxean baduzu animaliarik? bai badut......bat/ez dut -(r)ik...........; -(e)lako/...eta/ bait-; nahiz eta...-tu,-i,-n/ ...-t(z)en ba/ko ;...-ko ba..., ko... -ke-.
  • Azaldu zein eta nola zaintzen duzun. Hiztegia: paseatzera atera, garbitu, txukundu, txertoa jarri, albaitariarengana eraman; bazka eman, bere txokoa txukundu...-t(z)en
  • Animaliak non: etxean ala kanpoan? hobe da....-t(z)ea;-(e)lako/...eta/ bait-.
  • Zer desberdintasun ikusten duzu? Ikusten dut................-(e)la
  • Azaldu bakoitzaren alde on eta txarrak. hobe da....-t(z)ea;-(e)lako/...eta/ bait-. herrietan/hirietan;
  •  Zoologiko edo natura parke batera joan zara inoiz? -tu/-i/-n...naiz/nintzen.
  • Azaldu nora joan zinen eta zer ikusi zenuen bertan. nintzen/nuen
  • Animaliak gure lagunak direla esango zenuke? Zergatik?  bai esango nuke.....-(e)la; ...eta/-(e)lako
animales bilaketarekin bat datozen irudiak

1 comentario:

  1. Nik animal gogoko daukat txakurra da oso lagunkoi da eta. Niri txakurra gustatzen zait oso jostalari da. Nik etxean ez daukat maskotarik. Nik uste dut animaliak kampoan etxean baino alaigoa daude, leku asko dauka jolasteko. Nik uste dut parke naturala zoologikoa baino hoberena dela, baina zoologikoan animali desbertin ikusi ahal duzu, baina parkean animalak bere ingurunean daude. Niri animali bat duaka gustatuko banu, baina nire ama alergika da .

    ResponderEliminar