lunes, 25 de noviembre de 2019

LAGUNAREN TXAKURRA.IDAZLANA.

LAGUNAREN TXAKURRA. IDAZLANA.

IDAZLANA

 Hurrengo gai honetaz 110-130 hitzeko eskutitza idatzi behar duzu.

Gaia :  Zure lagun batek bere txakurra utzi dizu egun batzuetako.
Egitekoa: Eskutitza
Nori : Zure lagunari
Egoera: Laguna bere familiarekin kanpora joan da eta ezin du
txakurra eraman. Zuri eskatu dizu bitartean zaintzeko; 20
egun izanen dira, auzokoa eta laguna zara eta. Egun batzuk pasa dira eta gutun bat idatzi nahi diozu txakurra nola dabilen kontatzeko.

7 comentarios:

  1. Kaixo lagun,
    Gogoratzen zara zure txakurretaz? Zure txakurra oso ondo dago. Zu nola zaude?Nik zure txakurrari koiare bat erosi diot, koiarea oso polita da, zure txakurra bezala. Nik zure txakurra, albaitaritzara eraman dut, oso ongi portatu da eta albaitariak gozoki bat oparitu dio. Nik uste dut zure txakurra Golden Terrier bat dela. Nire txakurra zure txakurrarekin oso ondo portatzen da, atzo biek juntu egin zuten lo.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo lagunA,
      Gogoratzen zara zure txakurRAz? Zure txakurra oso ondo dago. Zu nola zaude?Nik zure txakurrari LEPOKO bat erosi diot, LEPOKOa oso polita da, zure txakurra bezalaKOA. Nik zure txakurra, albaitaritzara eraman dut, oso ongi portatu da eta albaitariak gozoki bat oparitu dio. Nik uste dut zure txakurra Golden Terrier bat dela. Nire txakurra zure txakurrarekin oso ondo portatzen da, atzo biek ELKARREKIN egin zuten lo.

      Eliminar
  2. Kaixo Haizea,
    Badakizu nik Naroaren txakurra zaindu behat dudala?
    Duela minutu batzuk txakurra ekarri du. Niri ez zaizkit txakurrak gustatzen. Txakurrak beldur naiz. Ez dakit nola egingo dut. Amari laguntza eskatuko diot. Nire amak txakurrak maite ditu. Naroaren txakurra oso txikia da eta beltza da. Bere ilerik oso motza da eta ez da zikindu. Nire aitak elikatuko du txakurra eta nik paseatuko dut, beldurra kentzeko. Uste dut beste esperientzia bat izango dela.

    Agur Haizea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Haizea,
      Badakizu nik Naroaren txakurra zaindu behat dudala?
      Duela minutu batzuk txakurra ekarri du/DIT. Niri ez zaizkit txakurrak gustatzen. TxakurrEN beldur naiz/ TXAKURREI BELDUR DIET. Ez dakit nola egingo duDAN. Amari laguntza eskatuko diot. Nire amak txakurrak maite ditu. Naroaren txakurra oso txikia da eta beltza da. Bere ileA oso motza da eta ez da zikinTZEN. Nire aitak elikatuko du txakurra eta nik paseatuko dut, beldurra kentzeko. Uste dut beste esperientzia bat izango dela.

      EDERKI LORELA, URTE BERRI ON. AKATSAK GOGOAN HARTU.

      Agur Haizea.

      Eliminar
  3. Kaixo Xabi, badakizu nik Elur zaindu dut?, Elur oso ona da, eta pilota jolastean gustatzen zaio. Nolakoa zara zu Erroman? Polita da?. Nik Elur paseatu dut arratsaldean, ordu bat, eta nire ama bazkari ematen du. Nik Elur pilota bat erregalatu dut, asko gustatzen zaiola. Niri txakurrak asko gustatzen zaizkit, baina nie ez daukat takurrik nire ama alergikoa dela. Agur eta ondo pasa Erroman.

    ResponderEliminar