viernes, 22 de noviembre de 2019

AHOZKOA. GARRAIO PUBLIKOA. Azkarra eta erabilgarria al da?

GARRAIO PUBLIKOA Azkarra eta erabilgarria al da?

Azkarra eta erabilgarria al da? Bai/ez........autobusa ....azkarra/mantsoa/motela/ A B baino....-ago. /-t(z)ea erosoa da, mesedegarria, praktikoa, 
 Garraio publikoa erabiltzen duzu?...-t(z)en...
 Azaldu zein, non, zertarako eta zenbatero erabiltzen duzun. astean behin, egunero, nondik nora joateko
 Garraio publikoa ala autoa? A B baino....-agoa da. Nik ...nahiago dut, ....eta/-(e)lako, bait-. 
 Zer desberdintasun ikusten duzu? Ikusten dut.......................(e)la.
Azaldu bakoitzaren alde on eta txarrak. Autobusa ona da ...t(z)eko.....-(e)nean, hobe da....
 Garraio publikoarekin arazorik izan duzu inoiz? Bai, ez. -tu, -i. -n ; nintzen/nuen
Azaldu nora joan zinen eta zer gertatu zen. -ra joan nintzen eta..-tu, -i. -n ; nintzen/nuen
 Garraio publikoa azkarra eta erabilgarria dela esango zenuke? Zergatik?...-(e)la esango nuke, ...
eta/-(e)lako, bait-


Resultado de imagen de autobuses publico txantrea

No hay comentarios:

Publicar un comentario