viernes, 22 de noviembre de 2019

Ahozkoa. Janaria. Kirola.

JANARIA 

Zer-nolako elikadura ohiturak ditugu?  -t(z)en...askotan/batzuetan/astean behin/egunero. Hiztegia

Orokorrean, ongi jaten duzula iruditzen zaizu? .....(e)la iruditzen zait...;..-(e)lako,..eta/ bait-

Azaldu zer eta zergatik jaten duzun. .-t(z)en...-(e)lako,..eta/ bait

Zuk non nahiago duzu jan: etxean ala kanpoan? Zer desberdintasun ikusten duzu? Azaldu bakoitzaren alde on eta txarrak. Etxean jan nahiago dut...-(e)lako,..eta/ bait ; alde batetik....bestetik...;-t(z)eko; ba-; -(e)nean; 

Jatetxe berezi batera joan zara inoiz? Azaldu nora joan zinen eta zer jan zenuen bertan. naiz/nintzen;  jan dut, ditut/nuen,nituen. joan den urtean, orain dela bi urte, 

Elikadura ohitura txarrak aldatu nahi bazenitu, zer egingo zenuke?    -nahi izango banitu /  kirol gehiago egingo nuke/ utziko nuke. Nik uste dut......-(e)la.


akelarre jatetxea bilaketarekin bat datozen irudiak


comida casera bilaketarekin bat datozen irudiak

_________________________________________________________________________________

KIROLA 

Kirolik egiten duzu? ..-t(z)en...Hiztegia: igeri egin, korrika egin, futbolean jokatu, saskibaloian jokatu, patinajea egin, mendian ibili.

Kirola gustuko duzu? gustuko dut; gustatzen zait, -t(z)ea gustatu.

Azaldu zein den zure gustuko kirola.

 Zuk zer nahiago duzu: kirol konpetitiboa, ongi pasatzekoa, edo osasuna zaintzeko kirola?

 Azaldu bakoitzaren alde on eta txarrak.

 Kirol partidarik ikusi duzu inoiz zuzenean?

Gogoan duzu baten bat?

Kirolari famaturen bat aukeratu behar bazenu, zein aukeratuko zenuke?







1 comentario:

  1. Niri kirolak gustatzen zaitut, niri kirola guzti gustatzen zaizkit. Nire gehien gustatzen zaidan kirola saskibaloia da, kirola interesgarria eta movidoa da eta. Eta nik orain, eskubaloian egin dut. Nik nire bizitzan 3 kirolak egin ditut. Lehen kirola futbola zen, gero saskibaloia eta bukaera eskubaloian.
    Nire intenzioia hockey jolastea da .

    ResponderEliminar