miércoles, 20 de noviembre de 2019

La Basu Irubidera etorri da.

Oso gustura egon gara La Basurekin. Gauza asko kontatu dizkigu, eta kantatu eta guzti egin dugu harekin. Ezin hobeki egon gara. Hasteko, hip-hopa eta rapa zer diren azaldu digu. Hip-hop kultaran dauden 4 adar erakutsi dizkigu. Gero, Hip-hop kulturan nola sartu zen kontatu digu. Eta gauza bat argi eta garbi utzi du: emakumea izanik eta euskalduna izanik, gainditu behar izan dituen trabak ez dira txikiak izan. Bukatzeko, rap-tailer txiki bat egin dugu. Baina esan bezala, gauza asko kontatu dizkigu. Errepaso txiki bat egingo dugu. Horretarako, binaka jarrita, ulertu duzuen gauzatxo bat ekarri, eta zuk asmatu ohartxo bat. Esaterako:

  • Red Bullek edari energetiko-energetikoak egiten ditu, baina gehiago saltzeko, hip-hop kulturaren gauza asko hartu ditu eta bere interes ekonomikoetara egokitu ditu. Ez dago urarekin parekatzen ahal den edaririk.
la basu 1 bilaketarekin bat datozen irudiak

3 comentarios:

  1. Nik ulertu nuen, rapa abesteko ez dela beharrezkoa ahots polit bat . Baina mentalitate polit bat behar duzula. Flamenco abesteko ahots polit bat beharrezkoa da.

    LORENA CASADO

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik ulertu nuen rapa abesteko ez dela beharrezkoa ahots polit bat EDUKI, baina mentalitate polit bat behar duzula. FlamenKoA abesteko ahots polit bat beharrezkoa da.

      LORENA CASADO

      Eliminar
  2. Niri, la basu, galdetu nuen zembat dembora behar dio, kanta bat egiteko, eta la basu erantzun dit, depende. La basu esaten, egun batean inspirazioia daukat eta bestean ez.

    ResponderEliminar