lunes, 16 de diciembre de 2019

Eguberrietako erosketak. Idazlana

IRITZI ARTIKULUA.

Klasean ahozkoa egiteko erabili duguna kontuan hartu. Orain, Eguberrietako erosketei buruz idatzi behar duzu. Zure iritzia eman.


  • Hiztegia: garesti, merke, kario, merkealdi, beherapen, eskaintza, eskaera, erosi, saldu, saltzaile, erosle, aukera, on-linen bidez, txartel digitalez, salgai.
  • -tu,-i,-n nahiago dut. 
  • Konparazioazkoak: A B baino, (r)ik ...ena; hain/hainbeste.
  • Kausalak: ...eta, ....(e)lako.
  • Hipotekikoa.....ko ba..., -ko.....ke
  • Erlatibozkoak.....(e)n
  • Nik uste dut....(e)la. Niri iruditzen zait.....(e)la.
  • -t(z)zen saiatu, hasi; -t(z)ea lortu.
ventas navidad calle bilaketarekin bat datozen irudiak

9 comentarios:

  1. Niri erosketara joatea justatzen zait, baina niri ez zait gustatzen eguberritan erosketara joatera, gende asko dagoelako. Nik normalean eroskin erosten dut, gertu dagoelako. Niri denda txikiak justatzen zaizkit, gauzak aurkitzera erraza delako. Niri bakarrik eroskera joatea gustatzen zait. Niri asko gustatzen zait eguberriak, festak direlako. Guk normalean Zaragozan pasatzen dugu eguberriak. Nik uste dut oso garranzitsua dela eguberrietak juntu pasatzera. Guk egubarrietan arrain asko jaten dugu.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri erosketETAra joatea justatzen zait, baina niri ez zait gustatzen Eguberritan erosketETara joatera, Jende asko dagoelako. Nik normalean Eroskin erosten dut, gertu dagoelako. Niri denda txikiak justatzen zaizkit, gauzak aurkitzeA erraza delako. Niri bakarrik eroskeTETAra joatea gustatzen zait. Niri asko gustatzen zaiZKIt eguberriak, festak direlako. Guk normalean Zaragozan pasatzen dITugu eguberriak. Nik uste dut oso garranzitsua dela Eguberrietak ELKARREKIN pasatzeA. Guk egubarrietan arrain asko jaten dugu.

      EDERKI, JuLIA-

      Eliminar
  2. Niri ez zait erosketara joaten gustatzen. Nik uste dut aspergarria dela. Eguberrietan okerragoa da jende asko dago eta. Eguberrietako arropa udako arropa baino garestiagoa da. Nire amak esan dit Zarako kamiseta bat 34$ balio duela. Nik uste dut Interneten erostea ideia ona dela. Janaria ere oso garestia da eta Eguberrietan janari asko erosi behar dugu. Arraina, haragi...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Niri ez zait erosketETAra joaten gustatzen. Nik uste dut aspergarria dela. Eguberrietan okerragoa da jende asko dago eta. Eguberrietako arropa udako arropa baino garestiagoa da. Nire amak esan dit Zarako kamiseta batEK 34$ balio duela. Nik uste dut Interneten erostea ideia ona dela. Janaria ere oso garestia da eta Eguberrietan janari asko erosi behar dugu. Arraina, haragiA...

      Eliminar
  3. kaixo

    nike eguberrietako erosketak guztatzen zait. gauza asko daude eta.nik dendan onlinen baino geihago gustatzn zait erosteko.aurten nik eguberrietako erosketak egin dut.nire gurasoek lan egin izan ziren eta.niri gehien gustatzen zaidan eguberrietako gauza denbora familiarekin pasa da.niknire eguberriak etxean pasatu dut. eta errege magikuak gauza asko ekarri didate.


    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. niRI Eguberrietako erosketak guStatzen zaiZKIt. Gauza asko daude eta.niRI dendan onlinen baino geHiAgo gustatzEn zait erosteA.aurten nik Eguberrietako erosketak egin dITut, Nire gurasoek lan egin BEHAR izan zUTEN eta.niri gehien gustatzen zaidan Eguberrietako gauza denbora familiarekin pasaTZEA da.nik nire Eguberriak etxean pasatu dITut. eta errege magikuEk/MAGOEK gauza asko ekarri diZKIdate.

      Eliminar
  4. Niri eguberritako erosketetara joatea gustatzen zait. Niri gustatzen zaizkit oso dibertigarria da, oparitu gustatzen zaidalako. Nahiz eta niri eguberrian erosketak gustatu, niri ez zait gustatzen erosketan. Niri normalean eguberrian zaragozan pasatzen dut, eta hor erosketak egiten ditut.
    N iri gehien gustatzen zaidan erosketa "amigo invisible" da.

    ResponderEliminar