martes, 17 de marzo de 2020

BITARTEKOTZA(2020ko martxoaren 17a)

B1 – BITARTEKOTZA (20 puntu) IDATZIZKO BITARTEKOTZA – LANA – 10 puntu 30 min.

Zure lagun bat irakaslea da eta lan bila dabil. Hiru ikastetxetatik iritsi zaizkio lan eskaintzak. Aholkatu zein den lanik egokiena berarentzat eta azaldu zergatik. Idatzi mezu bat aukera hauen berri emateko (100-120 hitz).

 1.Clases extraescolares con grupos reducidos. Alumnos entre 12 y 16 años. A 100km. de tu lugar de residencia.

2. Contrato en prácticas para 2 años. Contrato de 25 horas por semana. Máximo 2 meses. Grupos de 30 alumnos. A 30 minutos en autobús.

3. Monitor de tiempo libre. Alumnos entre 10 y 12 años. Contrato de un año para los meses de julio y agosto. A 300km. de tu ciudad.

16 comentarios:

  1. Kaixo adiskide, nik Hiru ikastetzetatik ikusi ditut. Nik uste dut hobeko bigarren opzioia dela, ez da lana asko baina ikasi ahal duzu eta. Beste gauza ona distanzia da, 30 minutok dira eta. Gainera autobuzez joan oso ona da, bakarrik ez zara joango eta. Gauza txarra da ikasle asko dago, baina oso dibertigarria da eta.
    Zure erantzun espero dut, agur.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo adiskideA:

      nik Hiru ikastetXetatik HIRU LAN-ESKAINTZA ikusi ditut. Nik uste dut bigarren AUKERa AUKERARIK ONENA dela, ez da laN HANDIA, baina ikasi ahal duzu eta. Beste gauza on BaT distanzia da, 30 minutU dira eta. Gainera autobuzez joaTEA oso ona da, bakarrik ez zara joango eta. Gauza txarra da ikasle asko EGOTEA, baina oso dibertigarria da eta.
      Zure erantzun espero dut, agur.

      Eliminar
    2. OSO ONGI, DAVID.

      AUKERA
      LAN ASKO/LAN HANDIA
      BESTE...BAT
      TXOKOLATEA ONA DA...TXOKOLATEA JATEA ONA DA.

      Eliminar
  2. Kaixo Ainhoa, zer moduz?
    Badakit irakaslea zarela eta iragarki batzuk ikusi ditudenean gogoratu zaitut. Hiru lan eskaintzak aurkitu ditut.
    Lehenengo lana 12-16 urte bitarteko taldi txiki bati irakastea izango litzateke. Zure egoitzatik 100kmra dagoen arren.
    Bigarren lana 2 urteko praktikak izango ziren. Astean 25 ordu izango lirateke. 30 umeko taldeekin lan egingo zenuke. Zure egoitzatik ordu erdira dago.
    Azken lana denbora libreko monitorea da. 10-12 urte bitarteko ikasleekin egongo zinen. Urtebeteko kontratua da uztaila eta abuzturako. 300km da zure hiria.
    Gehien gustatzen zaidan lana lehenengoa da. Haur gutxiago dago, beraz, errazagoa izango da.
    Zerbait balio izan dizut espero dut.

    Muxu bat, Ruth.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Ainhoa, zer moduz?
      Badakit irakaslea zarela eta iragarki batzuk ikusi ditudAnean, ZUTAZ gogoratu NAIZ. Hiru lan eskaintzA aurkitu ditut.
      Lehenengo lana 12-16 urte bitarteko taldE txiki bati irakastea izango litzateke. Zure egoitzatik 100kmra dagoen arren.
      Bigarren lana 2 urteko praktikak izango LIRATEKE. Astean 25 ordu izango lirateke. 30 umeko taldeekin lan egingo zenuke. Zure egoitzatik ordu erdira dago.
      Azken lana denbora libreko monitorea da. 10-12 urte bitarteko ikasleekin egongo zinATEKE. Urtebeteko kontratua da uztaila eta abuzturako. 300kmTARA daGO zure hiria.
      Gehien gustatzen zaidan lana lehenengoa da. Haur gutxiago dago, beraz, errazagoa izango da.
      ZerbaitERAKO LAGUNGARRIA IZATEA espero dut.

      Muxu bat, Ruth.

      Eliminar
    2. EDERKI, RUTH. SEGI LANEAN. DATORREN ASTELEHENEAN BERRIRO ERE LANEAN.

      Eliminar
  3. Kaixo Manuel zer moduz zaude??nik hiru ikastetxeko iragsrkiak ikusi ditut eta pentsatsen dut ideia ona dela zuk hor lan egingo duzu.lhenengo lana extraeskoleareko activtiateak dirá eta 12-16 urte bitarteko haurrekin egongo zara gauza txar bat 100 km dago tokia.bigarren lana bi urteko praktiketako kontratua da.kontrato hori 25 ordu da.eta 30 pertsonaren taldeak egonogo zara bitartekin.lan hau 30 minutu dago dure etxean.eta hirugarrena denbora librearen monitorea lan da mil usted dut baztertu egin beharko genukela, 300 km dago lan hori.nik usted dut aukerarik onena bigarrena dela.agur Vero bat sergio

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Manuel zer moduz zaude?? nik hiru ikastetxeko iragArkiak ikusi ditut eta pentsatZen dut ideia ona dela zuk hor lan egiTEA.lhenengo lana extraeskolareko aKtiBiTateak dirá eta 12-16 urte bitarteko haurrekin egongo zara. gauza txar bat 100 kmTARA dago tokia.bigarren lana bi urteko praktiketako kontratua da.kontrato hori 25 orduKOA da.eta 30 pertsonaKO taldE BATEKIN egonGo zara. lan hau 30 minutuTARA dago dure etxeTIK eta hirugarrena denbora librearen monitorea DA, lan HORI NiK ustE dut baztertu egin beharko genukeEla, 300 kmTARA dago lan hori.nik ustE dut aukerarik onena bigarrena dela.agur Bero bat sergio

      Eliminar
    2. AKATSAK ERREPASATU. KONTUZ PUNTUAZIOAREKIN.

      Eliminar
  4. Kaixo Pili, zer moduz?
    Irakurri nuen zure gutuna, iragarkiak nituen eta pentsatu zuen zein den aukerik egokiena. Uste dut hirugarrena oso ona dela baina urrun dago ikastetxea eta zuri bidaiatzea ez zaizu gustatzen. Lehena hirugarrena baino hobea da eta bertan uste dut lehena zur lantokirik hoberena. Han talde txiarekin lan egingo duzu, eta irakasleak ez dira oso gazteak, uste dut konporatatuko dutela. Nik orain dela bi urte han lan egin nuen eta oso ongi pasatu nuen. Irakasleak jatorrak eta zintzoak dira, zuri den-dena azalduko dizute eta lagunduko dizute.
    Baina gauza txarra dago ere, arratsaldean lan egin behar duzu, actibitateko irakaslea izango zarelako. Ba hau da nire proposamena. Agur!! Zorte on!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Pili, zer moduz?
      Irakurri nuen zure gutuna, iragarkiak IRAKURRI nituen eta pentsatu Nuen zein den aukerARik egokiena. Uste dut hirugarrena oso ona dela, baina urrun dago ikastetxea eta zuri bidaiatzea ez zaizu gustatzen. Lehena hirugarrena baino hobea da eta bertan uste dut lehena zurE lantokirik hoberena DELA. Han talde txiKIarekin lan egingo duzu, eta iKasleak ez dira oso gazteak, uste dut konpoNDUko dIRela. Nik orain dela bi urte han lan egin nuen eta oso ongi pasatu nuen. Irakasleak jatorrak eta zintzoak dira, zuri den-dena azalduko dizute eta lagunduko dizute.
      Baina gauza txarraK ERE BADAUDE, arratsaldean lan egin behar duzu, aKtibitateko irakaslea izango zarelako. Ba hau da nire proposamena. Agur!! Zorte on!!

      Eliminar
  5. LORENA

    Kaixo laguna, nola ZAUDE zu?
    Interneten bilatzen ari nintzen eta lanerako iragarki batzuk aurkitu ditut. NIre ustez interesgarriak dira, irakasleentzako lan iragarkiak dira. Lehenengo iragarkia extraeskolarREko klaseak emateko da, TALDE txikiarekin. Zure etxetik 100km-ra dago. Bigarren iragarkia praktikak egiteKO kontratoA da. LaNA bakarrik 2 hilabeteKOA da. 25 ORdu astero lan EGITEN ahal duzu. Klaseak 30 ikasle diTU. Zure etxetik 30 minutuTARA DAGO , autobusez. Hirugarren iragarkia denbora libreKO monitore lana da. Kontratua uztailean eta abuztuan LAN EGITEKO da. IKasleAk 10, 11 eta 12 urte BITARTEKOAK dira. Zure hiritik 300km-ra dago. Nik uste dut aukerarik onena lehenengoa dela, ez da oso urrun eta lan serioa dirudi eta.
    Agur laguna, Lorena

    ResponderEliminar
  6. Kaixo Mikel:

    Zer moduz zaude? Ni oso ongi nago, baina zu oso kontent zaude. Nire ustez, hirugarren aukera onena da. Lehengoa, oso aspelgarria da esta oso urrun dago. 100 km oso urrun da eta 300 km ere bai. Beste arrazoi bat adina da. Ez dut pazientzia nerabeei edo gazteei irakasteko.

    Agur!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Mikel:

      Zer moduz zaude? Ni oso ongi nago, baina zu oso kontent zaude. Nire ustez, hirugarren aukera onena da. Lehengoa, oso aspeRgarria da esta oso urrun dago. 100 km oso urrun da eta 300 km ere bai. Beste arrazoi bat adina da. Ez dut pazientziaRIK nerabeei edo gazteei irakasteko.

      IÑAKI, LANA EZ DUZU ZUK EGIN BEHAR, ZURE ADISKIDEAK EGIN BEHAR DU. ZUK AHOLKUAK(CONSEJOS) EMAN BEHAR DIZKIOZU.
      ONGI, BAINA MOTZEGIA DA. LUZATU.....MESEDEZ.

      Eliminar