jueves, 5 de marzo de 2020

Arazoak zaborrarekin

2. IDAZLANA (10 puntu) Hurrengo gai honetaz 130-150 hitz idatzi behar dituzu.
 Gaia Arazoak zaborrarekin
Egitekoa Eskutitza idatzi
Nori?Udaleko arduradunari
Egoera : Zure auzoan arazoak daude zaborrarekin (kontenedore gutxi, askotan beterik, zenbaitetan zabor poltsak irekita lurrean…).
1.- Idatzi Udaleko arduradunari arazoa zein den kontatzeko. 2.- Proposatu neurri batzuk arazoa konpondu eta hobeto birziklatzeko.

HIZTEGIA: adierazi, azaldu, nahi izan, behar izan, Udaletxeko arduraduna, kontenedore gutxi, askotan beterik, zenbaitetan zabor poltsak irekita lurrean, zikinkeriak, gaixotasunak, garbitasuna, -tik urrun, karraskariak erakarri (saguak eta arratoiak), salatu (denuntziatu), arazoa konpondu, lehenbailehen (cuanto antes), ahalik eta azkarren (lo antes posible), kontenedore gehiago jarri.


edukiontziak iruñerria bilaketarekin bat datozen irudiak

32 comentarios:

  1. 2020ko martxoaren 16ko idazlan bat.

    ResponderEliminar
  2. kaixo,

    Ni Lorena Casado naiz eta Antsoainen bizi naiz. Nire auzoan arazoak daude zaborrarekin. Kontenedore gutxi daude , askotan beterik. Plastiko poltsak ere bai lurrean daude... Hau problema handia da, ez da? Auzoa garbi bat zen Antsoain, baina orain zuek ez ekarri duzu berdin kontenedoreak eta jendea ez da inportazioa ematen. Baina nik Klimarekin kezkatuta nago. Arazo hau konpontzeko kontenedore gehiago jarri beharko zenituzke kaleetan.
    Mila esker.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ni Lorena Casado naiz eta Antsoainen bizi naiz. Nire auzoan arazoak daude zaborrarekin. Kontenedore gutxi daude , askotan beterik. PlastikoZKO poltsak ere lurrean EGOTEN DIRA... Hau problema/ARAZO handia da, ez da? AuzO garbi bat zen Antsoain, baina orain zuek ez DUZUE kontenedoreRIK EKARRI eta jendeaK ez dIO inportaziaRIK ematen. Baina nI Klimarekin kezkatuta nago. Arazo hau konpontzeko kontenedore gehiago jarri beharko zenituzke kaleetan.
      Mila esker.

      Eliminar
    2. ONGI LORENA.

      - EKINTZA ERREPIKAKORRA.......-T(Z)EN
      -EZEZKOA????????? ORDENA

      ZUEK EZ DUZUE ....RIK EKARRI
      NORK EMAN?
      nI NAGO

      Eliminar
  3. Kaixo udaletxeko arduradunari dagoeneko dakizun bezala herriko kaleak oso zikina daude eta garbigarriak gutxi daude,kontedore gutxi ere bai nik uste dut kontenedore Berri erosi ideia ona dela.kontenedore Berri ez erosiko bazenute kalean zabora asko egongo lirateke.hau gauza importantea da,espero dut dure erantzuna

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo udaletxeko arduraduna:

      dagoeneko dakizun bezala, herriko kaleak oso zikiN daude/OSO ZIKINAK DIRA, eta garbiTZAILE gutxi daude,kontedore gutxi ere bai. nik uste dut kontenedore BerriAK erosTEA ideia ona dela.kontenedore BerriRIK erosiko EZ bazenute, kalean zaboRra asko egongo lirateke. HORI gauza iNportantea da,espero dut dure erantzuna.

      Eliminar
    2. EZ ERABILI ZUZENTZAILEA.

      -UDALETXEKO ARDURADUN AGURGARRIA:
      -ALAIA NAIZ/ALAI NAGO
      -TXOKOLATEA JATEA IDEIA ONA DA.
      -EZ ETA SEGITUAN ADITZ LAGUNTZAILEA...EZ NAIZ, EZ BAZENUTE

      Eliminar
  4. Kaixo udaletxea.

    Ni Ainhoa naiz eta Rochapean bizi naiz. Errochapean ez dago edukiontzi asko eta zakarrontzi asko dago luerrean. Nik uste dut edukiontzi gehiago erosi behar dituzula. Nik uste dut birziklatu oso importantea dela. Nik uste dut kalean garbitzeko langile gehiago kontratatu behar dituzula.

    Agur.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. udaletxeKO ARDURADUN AGURGARRIA:

      Ni Ainhoa naiz eta Rochapean bizi naiz. ErroTXapean ez dago edukiontzi askoRIK eta zakarrontzi asko daUDE luRrean. Nik uste dut edukiontzi gehiago erosi behar dituzula. Nik uste dut birziklaTZEA oso importantea dela. Nik uste dut kaleaK garbitzeko langile gehiago kontratatu behar dituzula.

      ESPERO DUT NIRE AHOLKUAK KONTUAN HARTZEA.
      ONGI IZAN.

      Eliminar
    2. OSO ONGI, AINHOA. BENETAN OSO ONGI.

      Eliminar
    3. EZ DAGO......-RIK
      JENDE ASKO DAGO/ ARAZO ASKO DAUDE
      TXOKOLATEA INPORTANTEA DA/TXOKOLATEA JATEA INPORTANTEA DA.

      Eliminar
  5. Kaixo udaletxea,

    Ni Ruth Arza naiz eta Antsoainen bizi naiz. Kalera joan naizenean lurrean zaborra asko ikusten dut. Nik uste dut kontenedore gehiago beharko dugula. Beste ideia ona da parke guztietan paperontziak jartzea haur asko dago eta. Gastu garestia izan daiteke, baina ingurumenak eskertuko digu. Egin lehenbailehen mesedez. Oso inportantea da.

    Mila esker.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. udaletxeKO ARDURADUN AGURGARRIA;

      Ni Ruth Arza naiz eta Antsoainen bizi naiz. Kalera joaTEn naizenean, lurrean zaborra asko ikusten dut. Nik uste dut kontenedore gehiago beharko dITugula. Beste ideia ona da parke guztietan paperontziak jartzea haur asko dago eta. Gastu garestia izan daiteke, baina ingurumenak eskertuko digu. Egin lehenbailehen mesedez. Oso inportantea da.

      Eliminar
    2. ESPERO DUT NIRE AHOLKUAK KONTUAN HARTZEA.
      ONGI IZAN

      Eliminar
  6. Kiaxo udaletxea,
    Ni Asier Gonzalez naiz eta Antzoainen bizi naiz. Nik uste dut kalean zabor asko daude. Hori edikiteko modua lurrera zerbait botazten duen norbait finatzea da. Edukiontzi gehiago ere jar ditzakezu. Kontuan izatea espero dut.
    Mila esker, agur.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. KAIxo, udaletxeKO ARDURADUNa,
      Ni Asier Gonzalez naiz eta AntSoainen bizi naiz. Nik uste dut kalean zabor asko daudeLA. Hori edikiteko modua lurrera zerbait botazten duen norbait DENUNTZIATZEA DA. Edukiontzi gehiago ere jar ditzakezu. NiRE AHOLKUA Kontuan izatea espero dut.
      Mila esker, agur.

      Eliminar
    2. ONGI HASIER, BAINA EZ DUZU ITZULTZAILERIK ERABILI BEHAR.
      DITZAKEZU? JARTZEN AHAL DITUZU.

      Eliminar
  7. kaixo
    Zuri idazten dizut arazo bat kompontzeko, begira arazoa zaborrak dira, batzutan kontenedoreak betetak daude, beste batzuetan zabor poltsak irekitak daude eta oso gaizki usaintzen dute. Nik uste dut kontenedore gutxi daudela. Nik zu izango banitz bakoitzako bi kontenedore jarriko nuke kale guztietan.
    Mila esker

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Zuri idazten dizut arazo bat koNpontzeko, begira, arazoa zaborrak dira, batzuEtan kontenedoreak beteTA daude, beste batzuetan zabor poltsak ireki daude eta oso gaizki usaintzen dute. Nik uste dut kontenedore gutxi daudela. NI zu izango baniNtz KALE bakoitzEko bi kontenedore jarriko nITuZke kale guztietan.

      Eliminar
    2. NOLA?.............TA.......NEKATUTA,BETETA,IREKITA....
      NI ZU IZANGO BANINTZ....
      NUKE/NITUZKE

      Eliminar
  8. Kaixo udaleko arduradunari, ni David naiz, txantrean bizi naiz.
    Nik uste dut zaborrez gehien kasua egiten dugula, zabor asko dago kaleak eta. niri iruditzen zait kontenedore gutxi daude kalean. Nik idea ona daukat, zuek hitxaldia bat egiteko duzue zaborrez normak hitz egingo, gende asko ez jakin nola erreziklatu. Hitzaldia honetan zuek kontenedore marroia hitz egin duzue eta pertsonak animatzen erreziklatzeko.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo udaleko arduradunari,

      ni David naiz, Txantrean bizi naiz.
      Nik uste dut zaborrez gehien kasua egiten dugula(????????), zabor asko dago kaleETAN eta. niri iruditzen zait kontenedore gutxi daudeLA kalean. Nik ideIa on BaT daukat, zuek hitZaldI bat egiteN AHAL duzue zaborrez ETA ARAUEZ hitz egiTEKO, Jende askoK ez DAKIELAKO nola erreziklatu. HitzaldI hoRRetan zuek kontenedore marroiaZ hitz egin AHAL duzue eta pertsonak animaTUKO DIRA erreziklatzeRA.

      Eliminar
    2. eSALDI BAT EZ DUT ULERTZEN....zaborrez gehien kasua egiten dugula


      IRUDITZEN ZAIT........................-(E)LA.

      IDEIA ONA/IDEIA ON BAT
      noN?.....KALEETAN

      AHAL IZAN
      zERTAZ HITZ EGIN? ZABORREZ ETA ARAUEZ
      ...-(E)lako
      Zertara animatu?...............-t(z)era.

      Eliminar
  9. Udaleko arduradunari.
    Kaixo, ni Mikel Echeverria naiz eta Beintzako auzokidea naiz. Idazten ari naiz gutun hau kexatzeko. Beintzan arazo bat daukagu, usain txarra daukagu kaleetan, zabor poltsak daudelako toki guztietan. Orain dela bi hilabete zaborrazko kamioia ez zen etorri eta betikoa orain dela hilabete bat. Bertan auzkodideak atzo bildu ginen eta erabaki genuen neurriak hartzeko. Zabortegia eraikitzeko asmoa daukagu. Lan handia da, baina Andres ezagutzen da empresa bat zabortegia eraikitzeko. Ba hau da gure proposamena. Espero dugu zure baiezko erantzuna. Agur!! Mila esker.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Udaleko arduradunari.
      Kaixo, ni Mikel Echeverria naiz eta Beintzako auzokidea naiz. Idazten ari naiz gutun hau kexatzeko. Beintzan arazo bat daukagu, usain txarra daukagu kaleetan, zabor poltsak daudelako toki guztietan. Orain dela bi hilabete zaborrEzko kamioia ez zen etorri eta betikoa orain dela hilabete bat. Bertan auzkodideak atzo bildu ginen eta erabaki genuen neurriak hartzeA. Zabortegia eraikitzeko asmoa daukagu. Lan handia da, baina AndresEK ezagutzen dU eNpresa bat zabortegia eraikitzeko. Ba hau da gure proposamena. Espero dugu zure baiezko erantzuna. Agur!! Mila esker.

      Eliminar
    2. ONGI DANIEL, OSO ONGI.
      zER ERABAKI?.............-T(Z)EA
      NORK EZAGUTU? ZER EZAGUTU?

      Eliminar
  10. Kaixo udaleko arduna:

    Ni Iñaki naiz eta ni Errotxapean bizi naiz. Nire kalean, arazo asko daude. Adibidez, kalea oso zikina dago eta kontenedore gutxi dago zaborra gordetzeko. Nire ustez, neurriak hartu beharko lirateke.

    Mila esker zure arretarengatik

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo udaleko arduRADUna:

      Ni Iñaki naiz eta ni Errotxapean bizi naiz. Nire kalean, arazo asko daude. Adibidez, kalea oso zikiN dago eta kontenedore gutxi daUDE zaborra gordetzeko. Nire ustez, neurriak hartu beharko lirateke.

      Mila esker zure arretarengatik

      Eliminar
    2. OSO ONA. MOTZ-MOTZA BAINO TXUKUNA. LUZATU PIXKA BAT GEHIAGO, MESEDEZ. ORAIN DENBORA ASKO DAUKAGU ETA.

      ALAI NAGO/ALAIA NAIZ
      DAGO/DAUDE

      Eliminar