miércoles, 25 de marzo de 2020

2020ko martxoaren 26ko klasea.

Egun on, txapeldunak.
Gaur meet bat egingo dugu.
Hasteko, espero dugu koneksioa ongi ibiltzea.
HAUXE  MEET SAIOAN da sartzeko kodea: ror-oznk-zuf
CLASSROOM SAIOAN(IKASGELA) SARTZEKO KODEA: nwk gpqu
  1. Blogean sartu.
  2. Meet zabaldu.
  3. Gaur errepasoa: zehar estiloa.
  4.  Santurtziko Udal Euskaltegiko gramatika-ariketak egingo dituzue: zehar estiloa.
  5. Gutxienez, hauek egin behar dituzue: zehar estiloa nahasian 1, zehar estiloa nahasian 2 eta zehar estiloa nahasian 3.
  6. Ariketa gehiago egiteko gogoa eta aukera baduzue, primeran.
  7. Etxerako lana: ahozko bat prestatu, 2 minutukoa, hurrengo meet saioan egiteko.

ZEHAR ESTILOA



  1. Botikara joan ______________ uste dut
  2. Burutik eginda _______________ (zu) galdetu dit
  3. Gazteak lotsagabeak _____________ pentsatzen du nire amamak
  4. Pikutara ________________________ esan dizut
  5. Sendagileak ez ___________________ (erre) esan dit
  6. Nongoak _________________ (zuek) jakin nahi dute
  7. Badakizu nora joan ___________________ Jon?
  8. ___________________ (isildu) esan dizuet
  9. Badakit non bizi _________________ zuek
  10. Ez dakit zer _____________________
  11. Gorkak galdetu du: "Zuena da etxe hori?"
  12. Edurnek erantzun du: "Ez da gurea, Anerena da"
  13. Irakasleak esan du: "Isilik egon eta atera etxerako lanak"
  14. Unaik galdetu du: "Noiz izango dira oporrak?"
  15. Nagusiak galdetu du: "Zenbat irabazi nahi duzue?"
  16. Guk esan dugu: "Ez dugu azterketarik egin nahi"
  17. Nik galdetu dizut: "Nirekin dantzatu nahi duzu?"
  18. Zuk esan didazu: "Ez dut zurekin dantzatu nahi"
  19. Amamak esan du: "Jan itzazu indabak!"
  20. ANDER: Nora zoaz Julen?
    JULEN: Tabernara noa. Etorri kafe bat hartzera
    ANDER: Orain ezin dut. Botikara joan behar dut.
    JULEN: Botika 7,30etan ixten dute. Joan arin-arin.
    1. Anderrek, zer galdetu dio Juleni?
    2. Eta Julenek, zer erantzun dio?
    3. Anderrek, zer esan dio Juleni?
    4. Eta Julenek, zer esan dio?

txantrea bilaketarekin bat datozen irudiak

45 comentarios:

  1. SARTU, MESEDEZ, MEET SAIOA : ror-oznk-zuf

    ResponderEliminar
  2. NON DAUDE RUTH, ANTONIA, ASIER, NAROA, sergio, xabier, david, lorena, iñaki....?

    ResponderEliminar
  3. WHASAP TALDEAN PUBLIKATU HEMEN GAUDELA..

    ResponderEliminar
  4. Classrrom-ek ariketak egiten ari nintzen

    ResponderEliminar
  5. juantxoo, baina classroomrek ariketak egin behar dugu ere bai?? lo de santurtziko euskaltegia

    ResponderEliminar
  6. IDEIA BAT, NI MEET SAIOAN SARTURIK NAGO. LAGUNTZA BEHAR BADUZUE, HORTXE NAGO.

    ResponderEliminar
  7. Respuestas
    1. Esaldi asko falta zaizkizu. Badadakizu horiek egiten?

      Eliminar
  8. 1 Behar duzula 2 Zaren 3 Direla 4 Dagoela 5 Erre egitxeko
    6 zuek hori 7 Zaren 8 Isiltxeko 9 Dela 10 Egin behar dudala

    ResponderEliminar
  9. NI MEET SAIOAN NAGO, ZUEN ZALANTZAK ARGITZEKO, LAGUNTZEKO.

    ResponderEliminar
  10. Botikara joan behar duzula uste dut
    Burutik eginda zaren galdetu dit
    Gazteak lotsagabeak direla pentsatzen du nire amamak
    Pikutara dagoela esan dizut
    Sendagileak ez erre egitxeko esan dit
    Nongoak zuek hori jakin nahi dute
    Badakizu nora joan zaren Jon?
    Isiltxeko esan dizuet
    Badakit non bizi dela zuek
    Ez dakit zer egin behar dudala

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. ONgi Daniel.


      botikara joan behar duzula uste dut
      Burutik eginda zAUDEN galdetu dit
      Gazteak lotsagabeak direla pentsatzen du nire amamak
      Pikutara JOATEKO esan dizut
      Sendagileak ez erreTZEKO esan dit
      Nongoak ZARETEN zuek jakin nahi dute
      Badakizu nora joan DEn Jon?
      IsiltZeko esan dizuet
      Badakit non bizi ZARETEN zuek
      Ez dakit zer egin behar dudaN.

      Eliminar
    2. MEET SAIOAN NAGO, ZUEI LAGUNTZEKO.

      Eliminar
  11. JUantxo cual es la contraseña del classroom??

    ResponderEliminar
  12. IKASGELAREN (CLASSROOMEN) PASAHITZA: nwk gpqu

    ResponderEliminar
  13. 1)Botikara joan behar duzula uste dut
    2)Burutik eginda zaren galdetu dit
    3)Gazteak lotsagabeak direla pentsatzen du nire amamak
    4)Pikutara dagoela esan dizut
    5)Sendagileak ez erre egitxeko esan dit
    6)Nongoak zuek hori jakin nahi dute
    7)Badakizu nora joan zaren Jon?
    8)Isiltxeko esan dizuet
    9)Badakit non bizi dela zuek
    10)Ez dakit zer egin behar dudala

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 30 esaldi dira. 20 falta dira.

      Eliminar
    2. Daniel Vicenteri kopiatu diozu?
      Akats berak egin dituzue.

      botikara joan behar duzula uste dut
      Burutik eginda zAUDEN galdetu dit
      Gazteak lotsagabeak direla pentsatzen du nire amamak
      Pikutara JOATEKO esan dizut
      Sendagileak ez erreTZEKO esan dit
      Nongoak ZARETEN zuek jakin nahi dute
      Badakizu nora joan DEn Jon?
      IsiltZeko esan dizuet
      Badakit non bizi ZARETEN zuek
      Ez dakit zer egin behar dudaN.

      Eliminar
  14. 1)Botikara joan behar duzula uste dut
    2)Burutik eginda zaren galdetu dit
    3)Gazteak lotsagabeak direla pentsatzen du nire amamak
    4)Pikutara dagoela esan dizut
    5)Sendagileak ez erre egitxeko esan dit
    6)Nongoak zuek hori jakin nahi dute
    7)Badakizu nora joan zaren Jon?
    8)Isiltxeko esan dizuet
    9)Badakit non bizi dela zuek
    10)Ez dakit zer egin behar dudala

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. 30 esaldi dira. 20 falta dira.

      Eliminar
    2. Daniel Vicenteri kopiatu diozu?
      Akats berak egin dituzue.

      botikara joan behar duzula uste dut
      Burutik eginda zAUDEN galdetu dit
      Gazteak lotsagabeak direla pentsatzen du nire amamak
      Pikutara JOATEKO esan dizut
      Sendagileak ez erreTZEKO esan dit
      Nongoak ZARETEN zuek jakin nahi dute
      Badakizu nora joan DEn Jon?
      IsiltZeko esan dizuet
      Badakit non bizi ZARETEN zuek
      Ez dakit zer egin behar dudaN.

      Eliminar
  15. 1.Botikara joan behar duzula uste dut.
    2.Burutik eginda zaren galdetu dit.
    3.Gazteak lotsagabeak direla pensatzen du nire amamak.
    4.Pikutara daudela esan dizut.
    5.Sendagileak ez erretzeko esan dit.
    6.Nongoak zareten zuek jakin nahi dute.
    7.Badakizu nota joan den Jon?
    8.Isiltzeko esan dizuet.
    9.Badakit non bizi zareten zuek.
    10.Ezdakit zer egin behar dudala.

    ResponderEliminar