martes, 24 de marzo de 2020

2020ko martxoaren 24ko lana

Egun on, gaur ez duzue 8etan konektatu behar. Egun osoa duzue,  gure blogean konektatzeko. Baina eguna bukatu baino lehen, lana egin behar duzu.

Gaurko lana: irakurriaren ulermena, hiztegia bilatu eta galdera bati erantzuna eman bukaeran.

1. Ikasbil web orrialdean sartu.
2. Gaia idatzi: Eskerrak balkoia daukagun!
3. Artikulua irakurri. Ikasle bakoitzak testu horretako 10 hitz berri bilatuko ditu hiztegian,  ezagutzen ez dituenak, eta blogean sartu ( Eskerrak balkoia daukagun).
4. Eta zuk zertarako erabiltzen duzu balkoia normalean? Eta egun hauetan? galderari erantzuna eman, aurreko sarreran.

Animo, eutsi gogor lanari.

estropadak bilaketarekin bat datozen irudiak

23 comentarios:

  1. osasun-arloko, behintzat, ekintza, saetak, ez inola, baitira, ote dira, alokairuan, iruzkinak, Salneurriak. Nik normalean balkoia txaloak emateko erabiltzen dut. Egun auetan txaloak emateko erabiltzen dut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. osasun-arloko, behintzat, ekintza, saetak, ez inola, baitira, ote dira, alokairuan, iruzkinak, Salneurriak.

      Hitz horien sinonimoak bilatu behar dituzu.
      osasun-arloko= osasunaren inguruko, osasunarekin lotuta dauden...
      behintzat= behinik behin, bederen...

      Eliminar
    2. Nik normalean balkoia txaloak emateko erabiltzen dut. Egun HAuetan txaloak emateko erabiltzen dut.

      Ongi Yulia. Baina kontraesan bat: normalean...txaloak emateko, egun hauetan...txaloak emateko...
      Normalean ez dugu balkoia erabiltzen txaloak emateko. Pentsatu zertarako erabiltzen duzuen normalean balkoia.

      hau, hori, hura, hauek, honetatik, horregatik, hauetan, hara

      Leku-denborazko erakusleek beti h- daramate.

      Eliminar
    3. Eta ez duzu asmakizunen bat argitu behar?

      Eliminar
  2. Ekintza=Acción
    Salneurriak=Precios
    Arriskutsuetarako=Peligroso
    Istripu=Accidente
    Apaitu=Mencioanado
    Leloa=Lema
    Arrauna=Remar
    Behintzat=Al menos
    Abar=Etc...
    Lotzen=Conectando

    ResponderEliminar

  3. Normalean nire balkoia erabiltzen dut paisaia ikusteko, arnasa hartzeko eta lasaitzeko. Egun hauetan eguzkia hartzen saiatzen ari naiz nahiz eta lekua txikia izan eta ez naiz oso ondo egokitzen. Arratsaldeko zortzietan, komun guztiak txalotatzera ere ateratzen naiz.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Normalean nire balkoia erabiltzen dut paisaia ikusteko, arnasa hartzeko eta lasaitzeko. Egun hauetan eguzkia hartzen saiatzen ari naiz nahiz eta lekua txikia izan eta ez naiz oso ondo egokitzen/MOLDATZEN. Arratsaldeko zortzietan, AUZOKIDE guztiEKIN txaloKatzera ere ateratzen naiz, OSPITALETAN-ETA GURE OSASUNA ZAINTZEN DUTEN LANGILEEI ESKERRAK EMATERA.

      Eliminar
  4. Respuestas
    1. Bai, Ruth. Eta ez duzu atzoko iragarkiren bat (adivinanza) asmatu behar?

      Eliminar
    2. KUTXA TXIKI BAT, DENEK IREKI, ETA INORK ITXI EZ.

      Zer da?

      Eliminar

    3. Irakurri nituen eta saiatu nintzen asmatzen, baina ez dakit

      Eliminar
    4. ERANTZUNAK BEHEKO ALDEAN DITUZU.

      Eliminar
    5. Atzoko ahozkoa non publikatu(argitaratu) duzu? Jendea nola agurtzen duzu?

      Eliminar
    6. Ez dugu publikatzen, ez badakigu zer egin behar dugu.

      Eliminar
  5. Ia, txalotzeko, abar,sarean,gaztetxoek,ekimena, zoritxarreko, zerrenda, leloa eta adierazle. Nire etxea ez dauka balkoia, biana terraza dauka, nik normalean nire terraza txakurrekin jolasten usatu du.Eta egun hauetan ez cut balkoia usatzen

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ia, txalotzeko, abar,sarean,gaztetxoek,ekimena, zoritxarreko, zerrenda, leloa eta adierazle.

      Nire etxeak ez dauka balkoiRIK, bAIna terraza dauka, nik normalean nire terraza txakurrekin jolasteKO ERABILTZEN duT. Eta egun hauetan ez Dut balkoiRIK ERABILtzen.

      ONGI, DANIEL. EZAGUTZEN EZ DITUZUN HAMAR HITZ HORIEK HIZTEGI BATEAN BILATU BEHAR DITUZU.

      Eliminar
  6. Beno, gaurko klasea bukatu da. Espero dut besteek ere lan horiek egitea. Gorde ezazue ordena.

    ResponderEliminar
  7. Arratsalde on Juantxo!
    Hauek dira nire 10 hitzak:
    1.abar--etc
    2.salneurriak--precios
    3.lotzen--conectado
    4.apaintzeko--para decorar
    5.aipatu--mencionar
    6.arrauna--remar
    7.zirraragarria--emocionante
    8.itxialdia--cierre
    9.alorreko--en el campo
    10.leloa--lema

    Eta nik zertarako erabiltzen dut balkoia normalean? Eta egun hauetan?
    Nik normalean ez dut balkoia erabiltzen. Baina orain niri gehien gustatzen zaidan lekua da. Balkoian azko egon naiz, airea hartzeko. Gainera, egunero zortzietan balkoia ateratzen dut erizainak txalo egiteko.




    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eta nik zertarako erabiltzen dut balkoia normalean? Eta egun hauetan?
      Nik normalean ez dut balkoia erabiltzen. Baina orain niri gehien gustatzen zaidan lekua da. Balkoian aSkoTAN egoTEn naiz, airea hartzeko. Gainera, egunero zortzietan balkoiRa ateratzen NAIZ erizainEI txaloAK egiteRA.

      OSO ONGI lORENA, AKATSAK ERREPASATU.

      Eliminar
    2. Zer ekarri? gauza asko...
      NOiz? askotan

      egunero..................-t(z)en

      nora atera?...............balkoira atera

      ateratzen naiz(ni)/ateratzen dut(nik hura)

      nori egin txaloa? .........erizainei

      zertara atera?..............-t(z)era.

      Eliminar