lunes, 16 de marzo de 2020

2020ko martxoaren 17a

 DEUS BAINO LEHEN, TXALO BERO BAT. OZTOPO ETA TRABA GUZTIAK GAINDITU DITUZUE. EDERKI.

FALTA ZARETEN IKASLEAK EA ANIMATZEN ZARETEN: IÑAKI, ANTONIA, YULIA, DANIEL, NAROA...

 GAURKO LANA:

1. ARIKETA FISIKO PIXKA BAT. DANTZATU BIDEO HORI.

2. ATZO EGIN EZ GENUEN  BIGARREN IDAZLANA: ZABORRAK.

3. GAURKO LANA: BITARTEKOTZA IDATZIZKOA:

B1 – BITARTEKOTZA (20 puntu) IDATZIZKO BITARTEKOTZA – LANA – 10 puntu 30 min.

Zure lagun bat irakaslea da eta lan bila dabil. Hiru ikastetxetatik iritsi zaizkio lan eskaintzak. Aholkatu zein den lanik egokiena berarentzat eta azaldu zergatik. Idatzi mezu bat aukera hauen berri emateko (100-120 hitz).

 1.Clases extraescolares con grupos reducidos. Alumnos entre 12 y 16 años. A 100km. de tu lugar de residencia.

2. Contrato en prácticas para 2 años. Contrato de 25 horas por semana. Máximo 2 meses. Grupos de 30 alumnos. A 30 minutos en autobús.

3. Monitor de tiempo libre. Alumnos entre 10 y 12 años. Contrato de un año para los meses de julio y agosto. A 300km. de tu ciudad.

97 comentarios:

  1. ze sueño juantxo! zergarik madrugatuko behar dugu?😴

    ResponderEliminar
  2. juantxo porfa explica en castellano que hacemos

    ResponderEliminar
  3. Eta gero isatsarekin(eskobarekin) koreografia bat egin nahi baduzue,...

    ResponderEliminar
  4. Respuestas
    1. Ayer teníamos que hacer dos redacciones. Sólo hicimos una. Y la tarea nueva de hoy es mediación escrita.

      Eliminar
  5. Ayer teníamos que hacer dos redacciones. Sólo hicimos una. Y la tarea nueva de hoy es mediación escrita.

    ResponderEliminar
  6. Respuestas
    1. Zuk, Yulia, atzoko bi idazlanak eta gaurko idatzizko bitartekotza.

      Eliminar
  7. pasamos el video a escrito en euskera?

    ResponderEliminar
  8. Juantxo a mi me respondiste que solo había que hacer la del piso

    ResponderEliminar
  9. Respuestas
    1. Idatzizko bitartekotza egin behar duzue. Atzoko idazlanak eta hori.

      Eliminar
  10. Bi idazlan egin dehar ditut? Atzokoak atzo egin nituen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Orduan ez. Abisatu Inakiri eta Antoniari konektatzeko, ordutegian konektatzeko.

      Eliminar
    2. Ulertu duzu zer egin behar duzun bitartekotzan?

      Eliminar
  11. lío bat daukagu JAJAJAJ nik bideo ikusi dut baina orain zer idatzi dut?

    ResponderEliminar
  12. Respuestas
    1. BIDEOA, BAKARRIK IKUSTEKOA DA. BAKARRIK IKUSI, ETA GERO , EGUERDIAN EDO ARRATSALDEAN, ESKOBAREKIN DANTZATU, ARIKETA FISIKO PISXKA BAT EGITEKO.

      Eliminar
    2. eta orain zer egin behar dugu??

      Eliminar
  13. Respuestas
    1. Bitartekotza txokoan argitaratu(publikatu) eta listo.

      Eliminar
    2. Ulertu duzu zer egin behar duzun bitartekotzan?

      Eliminar
  14. orain bakarrik atzoko idazlanak región behar dugu?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. bai eta hau:
      B1 – BITARTEKOTZA (20 puntu) IDATZIZKO BITARTEKOTZA – LANA – 10 puntu 30 min.

      Zure lagun bat irakaslea da eta lan bila dabil. Hiru ikastetxetatik iritsi zaizkio lan eskaintzak. Aholkatu zein den lanik egokiena berarentzat eta azaldu zergatik. Idatzi mezu bat aukera hauen berri emateko (100-120 hitz).

      1.Clases extraescolares con grupos reducidos. Alumnos entre 12 y 16 años. A 100km. de tu lugar de residencia.

      2. Contrato en prácticas para 2 años. Contrato de 25 horas por semana. Máximo 2 meses. Grupos de 30 alumnos. A 30 minutos en autobús.

      3. Monitor de tiempo libre. Alumnos entre 10 y 12 años. Contrato de un año para los meses de julio y agosto. A 300km. de tu ciudad.

      Eliminar
  15. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  16. BITARTEKOTZA BERE TOKIAN SARTU DUZU?

    ResponderEliminar
  17. Kaixo laguna, nola zara zu?
    Interneten bilatzen ari nintzen eta lanerako iragarki batzuk aurkitu ditut nire ustez interesgarriak dira, irakasleentzako lan iragarkiak dira. Lehenengo iragarkia extraeskolarako klaseak emateko da, grupo txikiarekin. Zure etxetik 100km-ra dago. Bigarren iragarkia praktikak egiten kontrato da. La egiten bakarrik 2 hilabete da. 25 hordu astero lan ahal duzu. Klaseak 30 ikasle dituzte. Zure etxetik 30 minutu behar dira , autobusez. Hirugarren iragarkia denbora librearen monitore lana da. Kontratua uztailean eta abuztuan da. Irakasleek 10, 11 eta 12 urte dira. Zure hiritik 300km-ra dago. Nik uste dut aukerarik onena lehenengoa dela, ez da oso urrun eta lan serioa dirudi eta.
    Agur laguna, Lorena

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo laguna, nola ZAUDE zu?
      Interneten bilatzen ari nintzen eta lanerako iragarki batzuk aurkitu ditut. NIre ustez interesgarriak dira, irakasleentzako lan iragarkiak dira. Lehenengo iragarkia extraeskolarREko klaseak emateko da, TALDE txikiarekin. Zure etxetik 100km-ra dago. Bigarren iragarkia praktikak egiteKO kontratoA da. LaNA bakarrik 2 hilabeteKOA da. 25 ORdu astero lan EGITEN ahal duzu. Klaseak 30 ikasle diTU. Zure etxetik 30 minutuTARA DAGO , autobusez. Hirugarren iragarkia denbora libreKO monitore lana da. Kontratua uztailean eta abuztuan LAN EGITEKO da. IKasleAk 10, 11 eta 12 urte BITARTEKOAK dira. Zure hiritik 300km-ra dago. Nik uste dut aukerarik onena lehenengoa dela, ez da oso urrun eta lan serioa dirudi eta.
      Agur laguna, Lorena

      Eliminar
    2. ONGI, LORENA IKUSI AKATSAK.

      NOLAKOA ZARA? / NOLA ZAUDE?
      TALDE
      KANTATZEKO ORDUA.........LAN EGITEKO KONTRATOA
      NOLAKOA? BI HILABETEKOA
      LAN EGITEN AHAL DUZU, LAN EGIN AHAL DUZU.
      HARK HAIEK........DITU.

      Eliminar
  18. bukatu dut lana, agur juantxo datorren astera arte!

    ResponderEliminar
  19. Kaixo Patxi,
    Zer moduz zaudete? Ni ongi nago. Nik uste dut zu irakaslea zara eta lana billlatzen ari zarela. Zuk  niri laguntza eskatzen ditzu eta NIk zuri laguntza emango dizut. Nik ulertzen dut hiru eskaintza daukazula.
    Lehenengo oferta eskolaz kanpoko motak da. Ikasleak 12 eta 16 urte bitartean dauzka.Instituto hori zuri etxea 100km-ra dago.
    Bigarren oferta 2 urterako praktikaldiko kontratua da. Zuk asteko 25 ordu lana egin behar duzu. 30 ikasleko taldeak dira. Eta leku hori 30 min autobusa dago.
    Hirugarren oferta aisialdirako begiralea da.10 eta 12 urte bitarteko ikasleak dira. Zure hiritik 300km-ra dago.
    Nik zu izango banu bigarren oferta aukeratuko nuen, besteak baino hurbilago dago eta.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. HAU HITZ EGITEKO KANALA DA, LANAK BERE TXOKOAN SARTU BEHAR DIRA.

      Eliminar
    2. DANIEL, BITARTEKOTZA TXOKOAN SARTU ZURE IDAZLANA.

      Eliminar
    3. Kaixo Patxi,
      Zer moduz zaudete? Ni ongi nago. Nik uste dut zu irakaslea zarELa eta lana biLatzen ari zarela. Zuk niri laguntza eskatzen diDAzu eta NIk zuri laguntza emango dizut. Nik ulertzen dut hiru eskaintza dauZkazula.
      Lehenengo AUKERA eskolaz kanpoko AKTIBITATEAk dIRa. Ikasleak 12 eta 16 urte bitarteKOAK dIRA.Instituto hori zuri etxeTIK 100km-ra dago.
      Bigarren AUKERA 2 urterako praktikaldiko kontratua da. Zuk asteko 25 orduKO lana egin behar duzu. 30 ikasleko taldeak dira. Eta leku hori 30 minTARA autobusaZ dago.
      Hirugarren AUKERA aisialdirako begiralea da.10 eta 12 urte bitarteko ikasleak dira. Zure hiritik 300km-ra dago.
      NI zu izango baNINTZ, bigarren AUKERA aukeratuko nuKE, besteak baino hurbilago dago eta.

      Eliminar
    4. NI zu izango baNINTZ, bigarren AUKERA aukeratuko nuKE, besteak baino hurbilago dago eta.

      Eliminar
  20. TXALO BERO BAT, TXAPELDUNAK. TXALO BERO BAT. DATORREN ASTELEHENEAN BERRIRO ELKARTUKO GARA TXOKO HONETAN.

    ResponderEliminar
  21. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  22. IDAZLANA
    Kaixo, gaur gogoratu naiz lan bila zaudela, eta lan eskaintzekin lagundu nahi dizut. Niri bigarren eskaintza gustatu zait, baina dembora gutxi geratzen zara. Hirugarrena ez dago gaizki, 10 eta 12 urteko aurrak oso ondo portatzen dira, baina oso urrun dago zure etxetik. Lehenengo eskaintza ez zait asko gustatzen, 12 eta 16 urteko aurrak ez dira oso ondo portatzen eta.
    Aio

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. YULIA, HAU HITZ EGITEKO TXATA DA. IDAZLANA BERE TXOKOAN SARTU BEHAR DA.

      Eliminar
    2. Kaixo, gaur gogoratu naiz lan bila zaBILTZAla, eta lan eskaintzekin lagundu nahi dizut. Niri bigarren eskaintza gustatu zait, baina deNbora gutxi geratzen zara. Hirugarrena ez dago gaizki, 10 eta 12 urteko Haurrak oso ondo portatzen dira, baina oso urrun dago zure etxetik. Lehenengo eskaintza ez zait asko gustatzen, 12 eta 16 urteko Haurrak ez dira oso ondo portatzen eta.

      Eliminar
  23. Hemen dituzu 3 lan-aukera eskoletan.Lehenengo aukeran, irakasle izateko esaten dizute, eskola-ordutegiaren ondorengo klaseetan eta talde txikiekin.Ikasleak 12 eta 16 urte bitartekoak izan daitezke, baina ikusten dudan arazoa da lana etxetik 100 km-ra dagoela eta egunero bidaiatu behar duzula.

    Bigarrena ez da berez lan bat, bigarrena 2 urteko praktika-kontratu bat da, astean 25 ordukoa, eta ikasle-taldea aurrekoa baino handiagoa da, 30 ikaslekoa. Gainera, gertuago dago, autobusean hogeita hamar minutura baitago.

    Azkenekoan hamar eta hamabi urte bitarteko ikasleekin aisialdiko begirale izatea eskaintzen da, udan uztaila eta abuztua bitartean izango litzateke. lan honen arazo nagusia zure etxetik hirurehun kilometrora zaudela da.

    Nik gomendatzen dizudana lehena da, lan finkoa baita, eta ez dago zure etxetik oso urrun.

    Agur

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hemen dituzu 3 lan-aukera eskoletan LAN EGITEKO.
      Lehenengo aukeran, irakasle izateko esaten dizute, eskola-ordutegiaren ondorengo klaseetan eta talde txikiekin.Ikasleak 12 eta 16 urte bitartekoak izan daitezke, baina ikusten dudan arazoa da lana etxetik 100 km-ra dagoela eta egunero bidaiatu behar duzula.

      Bigarrena ez da berez lan bat, bigarrena 2 urteko praktika-kontratu bat da, astean 25 ordukoa, eta ikasle-taldea aurrekoa baino handiagoa da, 30 ikaslekoa. Gainera, gertuago dago, autobusean hogeita hamar minutura baitago.

      Azkenekoan hamar eta hamabi urte bitarteko ikasleekin aisialdiko begirale izatea eskaintzen da, udan uztaila eta abuztua bitartean izango litzateke. lan honen arazo nagusia zure etxetik hirurehun kilometrora EGOTEA da.

      Nik gomendatzen dizudana lehena da, lan finkoa baita, eta ez dago zure etxetik oso urrun.

      Eliminar
    2. xABIER, XABIER, B2 AZTERKETA GAINDITZEKO MODUKO IDAZLANA EGIN DUGU.

      ZUK EZ DUZU HAU EGIN. IKARAGARRI ONGI ATERA ZAIZU.
      USTE DUZU HORRELA IKASTEN DUZULA?
      ZUK DUZUN HIZTEGIA ETA DITUZUN EDUKIEKIN EGIN BEHAR DUZU. ZALANTZAK ARGITU, BAI, BAINA EZ KOPIATU.

      Eliminar
  24. Kaixo Xabier, zer moduz zaudete? Bodakit lan bila zoazela eta hori bilatzen lagunduko dizut. 3 lan eskaintza iritsi dira,nik uste dut interesa duzula.
    Eskolaz kanpoko klaseak talde txikiekin. 12-16 urte bitarteko ikasleakm,100km-ra zure bizilekutik, hau da lehen eskaintza.

    2 urteko praktiken kontratua. Astean 25 orduko kontratua. Gehienez 2 hilabete. 30 ikasleko taldeak. 30 minutuz autobusez. Hau da bigarrena.

    Eta hirugarrena, Denbora librearen monitorea. 10-12 urte bitarteko ikasleak. Urtebeteko kontratua uztailean eta abuztuan. 300km-ra. zure hiria, hau da.

    Nik uste dut zureztat eskaintza onena bigarrena dela.
    Agur, Xabier.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Xabier, zer moduz zaudete? BAdakit lan bila zABILTZAla eta hori bilatzen lagunduko dizut. 3 lan eskaintza iritsi dira,nik uste dut interesaTZEN ZAIZKIzula.
      Eskolaz kanpoko klaseak talde txikiekin. 12-16 urte bitarteko ikasleak,100km-ra zure bizilekutik, hau da lehen eskaintza.

      2 urteko praktiken kontratua. Astean 25 orduko kontratua. Gehienez 2 hilabete. 30 ikasleko taldeak. 30 minutuz autobusez. Hau da bigarrena.

      Eta hirugarrena, Denbora librearen monitorea. 10-12 urte bitarteko ikasleak. Urtebeteko kontratua uztailean eta abuztuan. 300km-ra. zure hiria, hau da.

      Nik uste dut zureTZat eskaintza onena bigarrena dela.
      Agur, Xabier.

      Eliminar
    2. Asier, zer egin duzu?

      INTERESATU.........NOR-NORI......INTERESATZEN ZAIT,ZAIZU..
      ZURETZAT

      Eliminar