lunes, 27 de enero de 2020

Azkterketako idazlana

12 comentarios:

  1. Kaixo Xabier, bihar zure urtebetetzea da baina ni es naiz, beste ativitate bat daukat eta. Nik futbola partidadaukat, eta nik behar joan dut. Barkatu Xabier, nok joan nahi dut, baina ezinezkoa da.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Xabier, bihar zure urtebetetzea da, baina ni eZ naiz JOANGO, beste aKtiBitate bat daukat eta. Nik TxantreaKO FUTBOL-ZELAIAN futbola partida daukat, ARRATSALDEKO ZORTZIETAN, eta nik joan BEHAR dut. Barkatu Xabier, NAHIZ ETA nIK joan nahi IZAN, ezinezkoa da. SARTUKO DUDAN GOLA ZURI DEKIKATUKO DIZUT. DENBORA EDUKIKO BANU, ZURE URTEBETETZERA JOANGO NINTZATEKE.
      ONDO IZAN.

      Eliminar
  2. Kaixo aspaldiko, nik zure mezue irakurri nuen. Nik gauza asko kontatzeko dauzkat, eta zu zer moduz zaudete?
    Nik orain DBH 4rren maila nago, eta zzientifikoan nago. Nik DBHen gauza asko egiten ditut . Nik txango asko egiten ditut, eta niri gehien gustatzen zaidantxangoa urdin astekoa da. Ni institutoarekin leku askotara joango naiz: erasmukoekin Poloniara , interkambioarekin Irlandara, aste urdinean Allozera, astetxurian Otxagaviara eta aste verdean mendira. Nik ustev dut txangoak idea ona direla . Ni orain Txantrean bizi naiz, nire gurasoekin eta nire anaiarekin Oscar. Nik kirol asko praktikatzen ditut, lehenengo futbola, gero saskibaloian eta aurten eskubaloian. Nik uste dut blogean idea ona dela, eta nik blogean idatziko dut. Eta zuk? zer kirol egiten duzu? non bizi zara? eta zer moduz zaude eskolan?
    Zure adiskidea David.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo aspaldiko, nik zure mezuA irakurri nuen. Nik gauza asko kontatzeko dauzkat, eta zu zer moduz zaudete?
      Nik orain GAMESAN LAN EGITEN DUT, eta HIDRAULIKA-KONTUETAN ARITZEN NAIZ. Nik GAMESAN gauza asko egiten ditut . Nik BIDAIA asko egiten ditut, eta niri gehien gustatzen zaidan BIDAIA TXINAkoa da.
      Nik uste dut BIDAIak idea ona direla . Nahiz eta etxe bat erosteko dirua eduki,Ni orain Txantrean bizi naiz, nire gurasoekin eta nire anaiarekin Oscar. Nik kirol asko praktikatu ditut, lehenengo futbolEAN, gero saskibaloian eta aurten eskubaloian ARITZEN NAIZ. DENBORA LIBRE GEHIAGO EDUKIKO BANU, NIK RUGBY EGINGO NUKE. NIk uste dut blogean idea ona dela, ASPALDIKO LAGUNEKI HITZ EGITEN AHAL DUGULAKO. ASPALDIKO LAGUNEKIN HITZ EGITEKO ASMOTAN, nik blogean idatziko dut. Eta zuk? zer kirol egiten duzu? non bizi zara? eta zer moduz zaude LANEAn?
      Zure adiskidea David.
      ONGI IZAN

      Eliminar
  3. Zer moduz zaudete? Ni ongi nago, zure gutuna jaso dut, nik zure ikasle taldean parte hartu nahi dut, baina ez daukat argazki bat, datorren astean bidaliko dizut.Mi Antsoainen bizi naiz.Nik denbora librean saskibaloian jolasten du, nik ez dut lanik, ikasten hasi naik eta.

    Nik ez dut eskoleko gauzarik gogoratuko, baina anekdota bat gogoratu dut, guk ikasleko pasalekuan ginen eta irakasle bat zorotza pasalekuan sartzen zen eta gu askar klasera sartzeko ginateke eta tropezatzen genuen.

    Agur aspaldia

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Zer moduz zaudete? Ni ongi nago, zure gutuna jaso dut, nik zure ikasle taldean parte hartu nahi dut, baina ez daukat argazki bat, datorren astean bidaliko dizut.Ni ORAIN Antsoainen bizi naiz, NIRE GURASOAK ANTSOAINEN BIZI DIRELAKO. Nik denbora librean saskibaloian joKATZEN duT. NAHIZ ETA DIRUA BEHAR IZAN, nik ez dut lanik EGITEN, ikasten hasi naiZ eta.

      Nik ez dut eskolAko gauzarik gogoratZEN, baina anekdota bat gogoratu dut, guk ikasTETXEko pasalekuan ginen eta irakasle zorotz BAT pasalekuan sartU zen eta gu aZkar klasera sartU GINEN eta ERORI GINEN.

      Agur aspaldiKO LANGUNA.

      Eliminar
  4. Kaixo Asier.
    Zer moduz? Ni oso triste nago. Ni zure urtebetetzea afarira ez naiz joango. Ni nire herrira joango naiz. Nire amak esan du nire amona oso gaixorik daguela. Nik pentsatu dut zure urtebetetzea afarira jatea itaroan.
    Agur Xabi

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Asier.
      Zer moduz? Ni oso triste nago. Ni EZ NAIZ zure urtebetetzeAREN afarira joango. Ni nire herrira joango naiz. Nire amak esan du nire amona oso gaixorik dagOela. Nik pentsatu dut zure urtebetetzea OSPATZEKO ITAROARA JOATEN AHAL GARELA.

      Agur Xabi, ONDO IZAN. EGON BIXKOR.

      Eliminar
  5. Kaixo aspaldiko!
    Hemen daukazu nire oraingo argazkia. Ni Iruñean bizi naiz, Nafarroan. Nire etxea Antsoainen dago. Nik Irubiden ikasten dut. Nik orain ez dut Gazten jolasten, orain Navarro Villosladan saskibaloi taldean jostasten dut. Aurten hasi naiz txikiak entrenatzen. Nik uste dut entrenadore ona naizela. Guk partido guztiok irabasiko bagenitu, Espainako txapelketara joango ginateke. Guk ilusioa gutxi daukagu txapelketa joateko. Nik 125E kobratzen ditut hilabetean. Orain, niri gehien gustatzen zaidan denbora libreko aktibitatea jaietara joatea da. Niri alkolak ez zaizkit gustatzen. Espero dut, hau erabiltzea.
    Agur laguna, maite zaitut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo aspaldiko!
      Hemen daukazu nire oraingo argazkia. Ni Iruñean bizi naiz, Nafarroan. Nire etxea Antsoainen dago. Nik Irubiden LAN EGITEN dut. Nik orain ez dut Gazten joKAtZen, orain Navarro VillosladaKO saskibaloi taldean joKAtZen dut. Aurten hasi naiz txikiak entrenatzen. Nik uste dut entrenadore ona naizela. Guk partido guztiAk irabaZiko bagenitu, Espainako txapelketara joango ginateke. Guk ilusio ASKO daukagu txapelketa joateko. Nik 125E kobratzen ditut hilabetean. Orain, niri gehien gustatzen zaidan denbora libreko aktibitatea jaietara joatea da. Niri alkolak ez zaizkit gustatzen. Espero DUT hau erabiltzea.
      Agur laguna, ONDO IZAN.

      Eliminar