viernes, 7 de febrero de 2020

Otsailaren 3ko azterketa

4 comentarios:

  1. Kaixo Silvio, zer moduz zaude?
    Ni oso ondo nago. Ni normalean koadrilla txiki bat ibiltzen naiz aktibitatea egiteko erreza delako. Ni nire auzoan ateratzen naiz. eguraldi ona egingo balu, Iruñera joango nintzateke. Nahiz eta nik denbora lubre gutxi daukat, Ostiraletan geratzen naiz. Larunbatetan futbolean jokatzen dut eta Igandetan ikasten dut.
    Niri gehien gustatzen zaidan plana zinemara joatea da. Nik palomita asko erosten ditut.
    Nik oso ondo pasatzeko asmoa dut.
    Eskerrik asko, muxuak.
    Ruth.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio, zer moduz zaude?
      Ni oso ondo nago. Ni normalean koadrilla txiki batEAN ibiltzen naiz, aktibitateaK egiteko errezaGOA delako. Ni nire auzoan ateratzen naiz. eguraldi ona egingo balu, Iruñera joango nintzateke. Nahiz eta nik denbora lIbre gutxi EDUKI/IZAN, NIRE ADISKIDEEKIN ostiraletan geratzen naiz. Larunbatetan futbolean jokatzen dut eta Igandetan ikasten dut.
      Niri gehien gustatzen zaidan plana zinemara joatea da. Nik palomita/KRISPETA asko erosten ditut.
      Nik oso ondo pasatzeko asmoa dut.
      Eskerrik asko, muxuak.
      Ruth.

      Eliminar
  2. Kaixo Silvio,

    Zer moduz zaudete? Ni ongi nago.Ni koadrilla txikia ibiltzen nahiago dut, koadrilla handian elkartzeko oso saia da eta. Nik ez dut ulertu zer galdetu nahi duzu "Nola ateratzen zara?". Ni nire koadrillarekin asteburuetan geratzen naiz, asteburuetan gehiago denbora librea daukagu eta. Gu Antsoaineneta iruñen ibiltzen gara.

    Agur adiskidea,
    Daniel

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo Silvio,

      Zer moduz zaudete? Ni ongi nago.Ni koadrilla txikiaN ibilI nahiago dut, koadrilla handian elkartzeko oso ZaiLa da eta. Nik ez dut ulertZEN zer ESAN nahi duzuN "Nola ateratzen zara?" ESATEN DUZUNEAN. Ni nire koadrillarekin asteburuetan geratzen naiz, asteburuetan denbora librE GEHIAGO daukagu eta. Gu Antsoainen eta iRuñeAn ibiltzen gara.

      Agur adiskidea,
      Daniel

      Eliminar