martes, 14 de enero de 2020

Aspaldiko lagun zaharra (habe.2006)

-
11
-

EGITEKOA; Gutuna idatzi aspaldiko lagun bati. Ondorengo mezua jaso duzu zure ordenadorean.

 Txikitan zurekin ikasi zuen lagun batek idatzi dizu. Irakurri eskaera eta erantzun bere mezuari 

Gutxienez,140hitz

Kaixo, aspaldiko!

Ez dakit nitaz oroituko zaren. Aurkitu nauzu argazkian? Eskolan elkarrekin ikasi

genuen. Ikasle talde bat elkartu gara, eta web orribat egin dugu. 1.Gure taldean parte hartzeko bi gauza 

egin behar dituzu:1.  Zure oraingo argazki bat bidali. 2 Zure gauzak kontatu!!!Non bizi zara? Zer egiten duzu? 

Lanik baduzu?... Den dena jakin nahi dugu nahi duguahi dugu. Eta beste gauza bat,

 eskola garaiko anekdota edo pasadizoren bat anekdota edo pasadizoren bat kontatu behar diguzu zure mezuan.

 Istorio guztiak jaso eta onenak sari bat izango du. 

Web orrian jarriko ditugu eta boto gehien biltzen dituen anekdotak irabaziko

du saria: Parisera bidaia zoragarri bat!!!!

Beraz, ez galdu minutu bakar bat eta idatzi gure helbidera: F_aspaldiko

F_aspaldiko Laster arte!!!!! 

 Resultado de imagen de fotos escuela vieja

18 comentarios:

  1. Kaixo lagun!

    Orain, Los Angelesen bizi naiz nire familiarekin. Eskolak bukatu nuen, informatika ikasi nuen unibersitatean, eta empresa bat kontratatu dit Los Angelesen.

    Gogoratzen duzu ilehoria neska, gure klasean ikasi zuen? Neska ori ezkondu nuen eta bi mutilak eduki ditugu. Orain lau mila euro irabazen dut. Nik uste dut kantitatea oso ona dela. Nire aitak esan dit oso harro dago. Asko sentitzen dut, baina nik ez daukat eskolako argazkiak. Zer moduz zara? Zure kontestazio nahi dut.

    AGUR ETA GERO ARTE, NANDO REY

    ResponderEliminar
  2. Kaixo lagun!

    Orain, Los Angelesen bizi naiz nire familiarekin. IKASKETAK (Eskolak) bukatu nITuen, informatika ikasi nuen unibersitatean, eta eNpresa batEK kontratatu NAU Los Angelesen.

    Gogoratzen duzu ilehoriKO neska, gure klasean ikasi zuenA? Neska HoRREKiN ezkondu nINTZen eta bi mutiL eduki ditugu. Orain lau mila euro irabazTen dITut HILEAN. Nik uste dut kantitatea oso ona dela. Nire aitak esan dit oso harro dagoELA. Asko sentitzen dut, baina nik ez dauZkat eskolako argazkiak. Zer moduz zaUDE? Zure ERANTZUNA nahi dut.

    AGUR ETA GERO ARTE, NANDO REY

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Kaixo, aspaldiko! Zer moduz?
    Ni oso posik nago nire bisitzarekin. Orain Bartzelonan bizi naiz nire emaztearekin, Pili. Pili Carcastillokoa da, bertan orain dela bost urte han bizi ginen. Niri asko gustatzen zitzaidan Carcastillon bisitzea baina Pili hiria nahiago zuen eta Bartzelonara etorri ginen. Ni psikologikozko ikasketak dauzkat eta orain Mont Blanc klinika lan egiten dut. Pili arkitektoa da eta diru pilla irabazten du. Guk chalet handi batean bizi gara, seme alabak edukitzeko asmoa daukagulako.
    Eta zu...?
    Nik uste dut argazki batzuk dauzkadala, bilatuko ditut. Nire amari galdetu diot eta esan didan argazkiak daukadala. Argazki hauetan klase guztiak agertu du, karnabalko festan. Gogoratzen ari zara... behiak mozortu ginen eta gaupasa egin genuen mendian. Ze denbora onak.
    Beno, hau da dena
    Agur!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, aspaldiko! Zer moduz?
      Ni oso poZik nago nire bisitzarekin/POZ-POZIK. Orain Bartzelonan bizi naiz nire emaztearekin, PiliREKIN. Pili Carcastillokoa/ZARRAKASTELUKOA da, bertan orain dela bost urte han bizi ginen. Niri asko gustatzen zitzaidan Carcastillon bisitzea baina PiliK hiria nahiago zuen eta Bartzelonara etorri ginen. NiK psikologiA-ikasketak dauzkat eta orain Mont Blanc klinikaN lan egiten dut. Pili arkitektoa da eta diru pila irabazten du. Gu chalet/ETXE handi batean bizi gara, seme-alabak edukitzeko asmoa daukagulako.
      Eta zu...?
      Nik uste dut argazki batzuk dauzkadala, bilatuko ditut. Nire amari galdetu diot eta esan diT argazkiak dauZkadala. Argazki hauetan klase guztia/IKASKIDE GUZTIAK agertZEN dIRA,INAUTERIETAko festan. Gogoratzen zara... behiEZ mozorROtu ginen eta gaupasa egin genuen mendian. Ze denbora onak.
      Beno, hau da dena
      Agur!

      Eliminar
  5. Kaixo laguna,
    Bai, gogotzen naiz nor zaren. Ni oso ondo nago, eta asko gustatzen zait zure idea. Orain, fisioa naiz eta asko gustatzen zait nire lana. Bilbon ikasi nuen fisioa, eta ez zen zaila, baina aprobatu nuen azterketak. Futbolean jokatzen dut ere bai, osasunaren taldean. Liga iberdrolan jokatzen ari gara, eta oso pozik nago nire talderekin.
    Orain. anekdota bat kontatzen dut.Egun batean, klasean nengoen eta lagun batek nire aulkia hartu zenuen eta erori nintzen. Nik oso lotsatu nengoan, eta nire klase barre egiten hasi ziren. 
    Agur laguna, ondo ibili. 

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo laguna,
      Bai, gogotzen naiz nor zaren. Ni oso ondo nago, eta asko gustatzen zait zure idea. Orain, fisioa naiz eta asko gustatzen zait nire lana. Bilbon ikasi nuen fisioa, eta ez zen zaila/ERRAZA, baina aprobatu nITuen azterketak. Futbolean ERE jokatzen dut, OSasunaren taldean. Liga IBerdrolan jokatzen ari gara, eta oso pozik nago nire taldeArekin.
      Orain. anekdota bat kontatUKO dIZut.Egun batean, klasean nengoen eta lagun batek nire aulkia hartu ZUEN/ZIDAN eta erori nintzen. NI oso lotsatuTA nengoan, eta nire klaseA barre egiten hasi zEn.
      Agur laguna, ondo ibili.

      Eliminar
  6. Kaixo lagun!

    Bai zutaz oroitzen naiz. Argazkian bilatu zaitut eta Peioren ondoan aurkit zaitut. Galdera bat daukat, ikasle talde horretan zein ikasle daude?

    Orain ni Leitzan bizi naiz, lehen Iruñan bizi nintzen , oroitzen zara? Ni orain albaitaria naiz. Nik txakur asko ditut. Boston oraindik bizirik dago, baina urte asko ditu. Nik egunero Maialeneri mezu bat bidaltzen diot. Maialenez oroitzen zara? Oso isila zen klasean baina kampoan asko hitz egiten zuen. Nik uste dut zuk 28 urte dituzula. Eta nire anekdota hemen dator, oroitzen zara nola Aitorrek gelak apaintzen zituen? Oroitzen zara nola egun batean guri laguntza eskatu zigun? Gu guardia batean geuden, orduan Aitorrek lagntza eskatu zigun. Aitorrek nola egin paperezko zaldiek erakutsi zigun. Gela guztia paperezko zaldiz apainduta zegoen.

    Laster arte!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo lagun!

      Bai zutaz oroitzen naiz. Argazkian bilatu zaitut eta Peioren ondoan aurkitU zaitut. Galdera bat daukat, ikasle talde horretan zein ikasle daude?

      Orain ni Leitzan bizi naiz, lehen IruñEan bizi nintzen , oroitzen zara? Ni orain albaitaria naiz. Nik txakur asko ditut. Boston oraindik bizirik dago, baina urte asko ditu. Nik egunero Maialeneri mezu bat bidaltzen diot. Maialenez oroitzen zara? Oso isila zen klasean baina kaNpoan asko hitz egiten zuen. Nik uste dut zuk 28 urte dituzula. Eta nire anekdota hemen dator, oroitzen zara nola Aitorrek gelak apaintzen zituen? Oroitzen zara nola egun batean guri laguntza eskatu zigun? Gu guardia/ZAINTZA batean geuNden, orduan Aitorrek lagntza eskatu zigun. Aitorrek nola egin paperezko zaldiAk erakutsi zigun. Gela guztia paperezko zaldiz apainduta zegoen.

      Laster arte!


      OSO ONGI YULIA

      Eliminar
  7. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  8. Kaixo, aspaldiko!

    Ni Errotzapean bizi naiz. Ni nire familiarekin bizi naiz. Nik lan bat dut. Nik nire amaren dendan lan egiten dut. Ni bizikletaz dendara joaten naiz. Nire denda oso divertigarria da eta guk oso ondo pasatzen dugu. Nik nire eskolan oso triste nago. Nik uste dut eskola oso tristea dela. Nire amak esan dit eskola etortzea derrigorrezka dela. Nire eskola oso handia da. Nire etxea nire eskola baino gehiago gustatzen zait. Nik etxerako lanak egiten ditut. Nik ez dakit margotzen, baino oso dibertigarria da eta. Nik eskolako lanak ez ditut egiten. Nik uste dut eskolako lanak oso importanteak direla.

    Laster arte!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, aspaldiko!

      Ni ErrotXapean bizi naiz. Ni nire familiarekin bizi naiz. Nik lan bat dut. Nik nire amaren dendan lan egiten dut. Ni bizikletaz dendara joaten naiz. Nire denda oso diBertigarria da eta guk oso ondo pasatzen dugu. NI nire eskolan oso triste nago. Nik uste dut eskola oso tristea dela. Nire amak esan dit eskola etortzea derrigorrezka dela. Nire eskola oso handia da. Nire etxea nire eskola baino gehiago gustatzen zait. Nik etxerako lanak egiten ditut. Nik ez dakit margotzen, baino oso dibertigarria da eta. Nik eskolako lanak ez ditut egiten. Nik uste dut eskolako lanak oso iNportanteak direla.

      Laster arte!

      ONGI AINHOA, ONGI, OSO ONGI. BAINA ORAIN EGITEKOA EGITEN IKASI BEHAR DUGU. EGITEKOA EGIN BEHAR DUGU. ANIMO.

      Eliminar
  9. Kaixo aspaldiko!
    Hemen daukazu nire oraingo argazkia. Ni Iruñean bizi naiz, Nafarroan. Nire etxea Antsoainen dago. Nik Irubiden ikasten dut. Nik orain ez dut Gazten jolasten, orain Navarro Villosladan saskibaloi taldean jostasten dut. Aurten hasi naiz txikiak entrenatzen. Nik uste dut entrenadore ona naizela. Guk partido guztiok irabasiko bagenitu, Espainako txapelketara joango ginateke. Guk ilusioa gutxi daukagu txapelketa joateko. Nik 125E kobratzen ditut hilabetean. Orain, niri gehien gustatzen zaidan denbora libreko aktibitatea jaietara joatea da. Niri alkolak ez zaizkit gustatzen. Espero dut, hau erabiltzea.
    Agur laguna, maite zaitut.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo aspaldiko!
      Hemen daukazu nire oraingo argazkia. Ni Iruñean bizi naiz, Nafarroan. Nire etxea Antsoainen dago. Nik Irubiden LAN EGITEN dut. Nik orain ez dut Gazten joKAtZen, orain Navarro VillosladaKO saskibaloi taldean joKAtZen dut. Aurten hasi naiz txikiak entrenatzen. Nik uste dut entrenadore ona naizela. Guk partido guztiAk irabaZiko bagenitu, Espainako txapelketara joango ginateke. Guk ilusio ASKO daukagu txapelketa joateko. Nik 125E kobratzen ditut hilabetean. Orain, niri gehien gustatzen zaidan denbora libreko aktibitatea jaietara joatea da. Niri alkolak ez zaizkit gustatzen. Espero DUT hau erabiltzea.
      Agur laguna, ONDO IZAN.

      Eliminar
  10. Kaixo,

    Zer moduz? Ni oso ondo nago. Nik uste dut zure proyektua ideia ona dela. Ni Antsoainen bizi naiz. 4. mailako ikaslea naiz. Aurten euskarako B1 aprobatu nahi dut baina oso zaila da. Nik futbolean jokatu banu, nekatuko nintzateke. Nire amak esan dit futbolean jokatzen dibertigarria dela. Egun batean, klase batean oso aspergarria zen eta nik lo egin nuen. Nik asko ikasteko asmoa daukat.
    Argazki honetan 14 urte ditut. Nik Parisera joan nahi dut. Ni Parisera joango banintz, argazki asko egingo nituzke. Niri gehien gustatzen zaidan hiria Paris da.
    Agur, muxuak.

    Ruth.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo,
      Zer moduz? Ni oso ondo nago. Nik uste dut zure proIektua ideia ona dela. Ni Antsoainen bizi naiz. 4. mailako iRAkaslea naiz. Aurten euskarako B1 aprobatu nahi dut baina oso zaila da. Nik futbolean jokatuKO banu, nekatuko nintzateke. Nire amak esan dit futbolean jokatzeA dibertigarria dela. Egun batean, klase baT oso aspergarria zen eta nik lo egin nuen. Nik asko ikasteko asmoa daukat.
      Argazki honetan 14 urte ditut. Nik Parisera joan nahi dut. Ni Parisera joango banintz, argazki asko egingo nituzke. Niri gehien gustatzen zaidan hiria Paris da.
      Agur, muxuak.

      Ruth.

      ONGI RUTH, BAINA EGITEKOA EGIN BEHAR DUGU.....

      Eliminar
  11. kaixo aspaldiko.nik uste dut ideia ona dela .orain ni antsoainen bizi naiz,nire neskarekin pisu handi bat daukagu.ni orain fisioterapia ikasten ari naiz eta nire lana eskubaloian jokatzen ari da,nik anaitasunan jokatu dut.orain anekdota interesgarri bat kontatu dizut.guk bidaia bat izan genuen eta hotelean egon ginen eta gauean jende asko logelan zegoen egon ginen eta bat-batean monitor bat logelan sartu zen eta zigorra,kalean 100 flexio egin genitue. oso dibertigarria zen euria egiten zuen eta. agur bero bat sergio

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. kaixo aspaldiko.
      nik uste dut ideia ona dela .
      orain ni Antsoainen bizi naiz,nire neskarekin pisu handi bat daukagu.ni orain fisioterapia ikasten ari naiz eta nire lana eskubaloian jokatzeA da,nik ANaitasunan jokatu dut.orain anekdota/PASADIZO/ISTORIO/BITXIKERIA interesgarri bat kontatu dizut.guk bidaia bat izan genuen eta hotelean egon ginen eta gauean jende asko zegoen LO GELA BATEAN egon ginen eta bat-batean monitor bat logelan sartu zen eta zigor BAT JARRI ZIGUN,kalean 100 flexio egin BEHAR IZAN genitueN. oso dibertigarria zen euria egiten zuen eta. agur bero bat sergio.

      Eliminar