jueves, 22 de enero de 2015

TXAT BATEAN EZAGUTUTAKO PERTSONA

Duela hilabete batzuk pertsona batekin hasi zinen ordenagailuz hizketan edo txateatzen eta, harrezkero, ia egunero hitz egiten duzue. Elkarrekin ateratzeko eskatu zizun aurreko astean, baina zu zalantzan zaude proposamena onartu ez onartu.
Eginkizuna:
Idatz iezaiozu mezu bat zure lagun bati,harreman horren berri emateko eta, bide batez, aholkua eskatzeko, aurrera begira zer egin ez dakizulako.
Horretarako, nahi baduzu, hurrengo puntuak erabil ditzakezu:
●kontatu nola ezagutu zenuen txateko laguna
●laguna nolakoa den esan
●azaldu zeri buruz hitz egiten duzuen
●dituzun zalantzak azaldu
Idatzi mezua. Gutxienez,140hitz idatzi beharko dituzu.
 

10 comentarios:

  1. Kaixo Andrea

    Gauza bat kontatu behar dizut. Pertsona bat ezagutu dut txat batean era orain nire laguna da. Eurovisioneko foru batean ezagutu nuen mutil hori. Bere izena Andres da eta joan den Azaroan ezagutu nuen. Ezagutu nuenean ez nuen usten hain jatorra dela. Orain, elkartzekoa ez izan arren, adiskideak gara eta egunero hitz egiten dugu. Oso alaia eta barregarria da. Pertson ona da erebai. Argazki gutxi ikusi dut, baina bere ilea marroia eta motza dela dakit. Harekin, hasieran Eurovisioneri buruz hitz egiten nuen bakarrik, baina orain, sekretuak elkarrekin kontatzen ditugu erebai. Hurbilean bizi izango balitz, elkarrekin askotan geratuko ginateke, baina Almerían bizi da. Hala ere, uda honetan, Andrés, Iruñara etorriko da eta elkarrekin ikusiko dugu. Zure ustez, erabaki ona da nire etxeko logel bat uztea berari? Zer egingo bazenu zuk?

    ResponderEliminar
  2. Kaixo maitia:

    Gauza oso garrantzitsua daukat zuri kontatuko.
    Mutil bat ezagutu dut web batean eta orain nire laguna da, eta denbora osoa pasatzen dut berekin hitz egitea.Meetikeko txatean ezagutu nuen mutil hori.
    Bere izena Mikel da eta urregngo hilabete ezagutuko nuke.
    Mikel osoazkarra da. Ile marroia du eta azal iluma du. Bere begiak handiak eta verdeak dira. Maitemindu nago bere irribarrekin. Oso alaia eta barregarria da.
    Argazkiasko ikusi dut, eta videotxat egiten du berekin egunero.
    Harekin, hasieran normala hitz egiten nuen bakarrik, baina orain, sekretuak elkarrekin kontatzen ditugu erebai.
    Hurbilean bizi izango balitz, elkarrekin askotan geratuko ginateke, baina Culleran bizi da.
    Zure ustez, zer egingo bazenu zuk?

    Muxu handi bat

    ResponderEliminar
  3. kaixo Maria:

    Nim txat bat sartu nintzen eta maria ezagutzeko dut. Mria pertsona ona, alaia eta zaletasuna berdintsun genuen. Maria videojokuak gustazten zaizkigu eta futbola gustatzen zaigu. Guk gauero ping pong eta videojokoak hitz egingo ditugu.
    Hurbilean bizi izango balitz, elkarrekin askotan geratuko ginateke, baina Culleran bizi da.
    Zure ustez, zer egingo bazenu zuk?

    ResponderEliminar
  4. Kaixo María:

    Gauza bat kontatuko dizut. Txat batean pertsona bat ezagutu dut eta orain nire laguna da. Egunero txateatzen dut berekin. Futboleko web horri baten ezagutu nuen neska hori. Bere izena Ana da. Igandean ezagutuko dugu.
    Ana baxua da. Hile beltza eta begi berdeak ditu. Oso nexka jatorra da. Talde batean futbola jokatzen du, niri bezala. Hasieran, futbolei buruz bakarrik hitz egiten genuen, baina orain denei buruz hitz egiten dugu. Gauza denak kontatzen dugu. Ana Bartzelnan bizi da. Pamplona biziko balitz, egunero elkarrekin ikusiko ginateke. Igandean Bartzelonara joango naiz Ana ikustera, eta bere etxean lo egingo dut. Eta zuk, zer egingo bazenu?

    ResponderEliminar
  5. Kaixo Maria:
    Zerbait esan nahi dut. Duela egun batzuk, berriketan hasi nintzen. norbait da orain nire laguna ezagutu nuen. musika-orri baten begira. musika bera nahi dugula. talde orduz hitz egin dugu. Gauza batzuei buruz ere hitz egin dugu. Esan zidan gauzak buruz. Oso ondo ulertzen dugu. mutil atsegina da, hamasei urte ditu. Madrilen bizi da. joan den ikusi nahi du.udan madrilara joango naiz. oso pozik nago. eta zu, berri ona daukazu?

    ResponderEliminar
  6. Kaixo Maria:
    Zerbait esan nahi dut. Duela egun batzuk, berriketan hasi nintzen. norbait da orain nire laguna ezagutu nuen. musika-orri baten begira. musika bera nahi dugula. talde orduz hitz egin dugu. Gauza batzuei buruz ere hitz egin dugu. Esan zidan gauzak buruz. Oso ondo ulertzen dugu. mutil atsegina da, hamasei urte ditu. Madrilen bizi da. joan den ikusi nahi du.udan madrilara joango naiz. oso pozik nago. eta zu, berri ona daukazu?

    ResponderEliminar
  7. Kaixo Maria:
    Duela asko pertsona bat ezagutu nuen, bere izena Pablo da, 17 urte ditu eta Londresen bizi da. Pablo oso alaia, interesgarria eta polita pertsona da.
    Egun batzuk twitter sartu nuen eta mezu bat eduki nuen. Pablo hasi zen elkarrizketa. Bere musika gustokoena eta nirea antzekoa da. Nire ustez Pablo pertsona normal bat da.
    Zure ustez, zer egingo bazenu zuk?

    ResponderEliminar
  8. Kaixo Maria:
    Zerbait esan nahi dut. Txat batean pertsona bat ezagutu dut, oso interesgarria da eta oso dibertigarria da ere.
    Bere izena Maia da, Barcelonan bizi da eta 16 urte ditu. Sare sozialei batean ezagutu nuen Maia. Maia neska normala eta polita da, ile oria du eta begi berdea dauka, ´´Kick Boxing´´ praktikatzen zuen.
    Urrengo asteburuan Barcelonara joango naiz Ana ikustera, eta bere etxean lo egingo dut. Eta zuk, zer egingo bazenu?

    ResponderEliminar
  9. Kaixo Maria!
    Zer moduz zaude? Ni oso ongi. Zuri idaztean ari naiz gauza asko kontatzeko delako.
    Joan den astean pertsona bat ezagutu nuen txat batean. Mutil bat da eta hura asi zen hitz egitea.
    Iosu da bere izena. Izen hau asko gustatzen zait. Iosu oso alaia eta simpatikoa da.
    Nire ustez oso polita da. Begi verdeak dauka eta ile marroia dauka. Nire estatura bezala izan da. Oso hindartza da eta asko gustatzen zait bere moduan izatea. Asko hitz egiten dugu, egunero osoa. Nire ustez Iosu oso interresgarria dela eta barregarria ere bai. Iosuk esan diot elkartzea eta nik nahiago dut baina oso beldurra naiz eta ez dakit zer egiten behar dut.
    Zure ustez, zer egingo bazenu zuk?
    Bueno Maria, zure erantzuna helduko naiz.
    muxus, marta.

    ResponderEliminar
  10. Kaixo Andrea:
    Gauza bat kontatu behar dizut. Pertsona bat ezagutu nuen txat batean eta orain nire laguna da. Bideojoko foru baten ezagutu nuen neska hori. Bere izena Alicia da eta joan den Azaroan ezagutu nuen. Aliciak ezan zidan oso altua eta polita dela eta foto bat bilatu zuen. Nik uste dut neska oso interesgarria dela. Nahiz eta bideojokoa guztatu kirola guztatu zaio. Bideojokoei buruz hitz egiten dugu eta guk elkartu bagenu, iruñara joango giñateke.
    Eta zu, berri ona daukazu?

    ResponderEliminar