domingo, 25 de septiembre de 2016

Internet eta oporrak

Internetek oporrak goitik behera antolatzeko aukera eskaintzen digu, bidaia agentzietara joan gabe. Zu aldekoa ala aurkakoa al zara? Nola prestatzen dira zure etxean? Zer asmo duzu?
13.orrialdeko testua irakurri eta azaldu.

Baliabide gramatikalak
-Alegiazko baldintza.Nor eta nor-nork.
-Alde egon/aldekoa izan.
-Zeren bidez.
-t(z)eko aukera eman
- A B baino ...ago(a) izan
-merke, eroso, dibertigarri, atsegin, ...
-sare, on-line, hegaldi, erreserbatu, hotela aukeratu, baldintzak onartu, webguneak, bezero, zertaz arduratu, bidaia berezi eta bitxi, bidaia alernatiboak, exotikoak, abenturazkoa, zerrenda,...

Ni ingelesa ikastera joango banintz, Irlandara joango nintzateke, eta bidaia Interneten bidez prestatuko nuke....


9 comentarios:

  1. Nik Los Angelesen bidaiatu dut. Nik uste dut agentziak oso garestiak direla. Nik interneten eskaintzak nahiago dut, zeren merkeak eta seguruak direla. Iberiak agentzia Vueling baino garestiagoa da eta Vueling Iberia baino seguruagoa da. Los Angelesera hamahiru ordu dira, eta nik uste dut segurtasun oso garrantzitsua da, eta, beraz, nik Vueling nahiago dut. Eta interneten oso eskaintzak ona dira.

    NANDO REY

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik Los AngelesERA bidaiatu NAHI dut. Nik uste dut agentziak oso garestiak direla. Nik Interneten eskaintzak HARTU nahiago dut, zeren merkeaGOAk eta seguruaGOAk direN. Iberia agentzia VuelingA baino garestiagoa da eta Vueling Iberia baino seguruagoa da. Los Angelesera hamahiru ordu dira, eta nik uste dut segurtasunA oso garrantzitsua dELa, eta, beraz, nik VuelingA nahiago dut. Eta interneten oso eskaintzak onaK dira.

      Eliminar
    2. GAUR EGUN, INTERNET ASKO ERABILTZEN DA BIDAIAK PRESTATZEKO. Nik Los AngelesERA bidaiatu NAHI dut. Nik uste dut agentziak oso garestiak direla. Nik Interneten eskaintzak HARTU nahiago dut, zeren merkeaGOAk eta seguruaGOAk direN. Iberia agentzia VuelingA baino garestiagoa da eta Vueling Iberia baino seguruagoa da. Los Angelesera hamahiru ordu dira, eta nik uste dut segurtasunA oso garrantzitsua dELa, eta, beraz, nik VuelingA nahiago dut. Eta interneten oso eskaintzak onaK dira.

      Eliminar
  2. Nik New Yorkera bidaiatu nahi dut.nik internet bilatu naiz.Merkea da eta azkar dira.nire uztez ongi dago. Egazkiña goaz baina garestia da.
    Maileguan dirua ezkatu bere gurazoek.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik New Yorkera bidaiatu nahi dut.nik INternetEN bilatu NAHI DUT BIDAIA.MerkeaGOA da eta azkarRAGOA da.nire uztez(,) ongi dago. HEgazkiNEZ JOANGO GARA baina garestia da.
      Maileguan dirua eSkatu BEHAR DUTE NIre guraSoek

      Eliminar
  3. Kaixo, Ni Julen Rivas Parra naiz eta hamabost urte ditut. Ni DBHko 4. mailan ikasten ari naiz IES Padre Moret Irubiden. Niri bidaiak asko gustatzen zaizkit. Bi urte barru, Londresen egon naiz.
    Nire etxean nik erreserbak egiten ditut. Lehenengo, destinian edo tribagon adibidez sartzen naiz. Gero, hotelak bdalitzen ditut eta prezioak konparatzen ditut. Bukatzeko, erreserba pagatzen dut.
    Ni Dubaira joan asmoa dut hurrengo urtean baina oso garestia da eta nire gurasoak ez dute joan nahi. Nik uste dut ez dugula joango.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Kaixo, Ni Julen Rivas Parra naiz eta hamabost urte ditut. Ni DBHko 4. mailan ikasten ari naiz Padre Moret Irubide IKASTETXEAn. Niri bidaiak asko gustatzen zaizkit. Bi urte barru/ORAIN DELA BI URTE, Londresen egon naiz/NINTZEN.
      Nire etxean nik NEUK erreserbak egiten ditut. Lehenengo/HASTEKO, Destinian edo Tribagon adibidez sartzen naiz. Gero, hotelak BILAtzen ditut eta prezioak konparatzen ditut. Bukatzeko, erreserba pagatzen dut.
      Ni Dubaira joaTEKO asmoa dut hurrengo urtean baina oso garestia da eta nire gurasoEk ez dute joan nahi. Nik uste dut ez GAREla joango.

      Eliminar
  4. Kaixo ni Andrea Polanco naiz eta hamasei urte ditut. Ni DBHko4 mailan ikasten naiz, Padre Moret Irubiden. Ni bidaiak asko gustatzen naiz,Ibiza joango gara nire lagunekin, abustuaren, bi astez. Interneten agentziara bidaiak hartu dugu. Nik uste dut oso garestia da.Apartamentu bat hartzen dugu, bi komuna, hiru logela, gela bat, sukalde bat eta lorategi handia daukat.

    ResponderEliminar
  5. Kaixo ni Patricia Ortega naiz, hamasei urte ditut. Ni DBHko4 mailan ikasten naiz, Padre Moret Irubide. Ni asko gustatzen naiz bidaia, Caribean joango gara, nire lagunekin. Iruñaren agentziara bidaiak hartu dugu, ez zaizkit gustatzen interneten agentziara. Ni uste dut oso garestia dela, hotela lau izar dauka.

    ResponderEliminar